מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
הוא איש נחמד והיה מצוין, שרותי, מקצועי, השקיע וטרח זמן רב, מעל ומעבר למה שציפיתי!
השירות היה מעולה, הוא היה אחלה. בסופו של דבר לא היה ניתן לתקן את המדיח.
אני לא מרוצה ממנו. הוא טען שהכרטיס האלקטרוני הלך ושעדיף לקנות מדיח חדש בגלל העלות של הכרטיס. ביקשתי שיחזיר לי את הכרטיס, הלכתי לבעל מקצוע אחר, הוא איפס את הכרטיס וכיום המדיח עובד כמו שצריך. זה חוסר מקצועיות לדעתי.
בדיקת מכונת כביסה של חברת LG : מצא כי הכרטיס האלקטרוני תקול.
הסכים לעשות מאמץ ולהגיע בערב חג, הסתכל על המכונה והסביר שזו תקלה שלא כדאי לתקן. הוא המליץ לנו ונתן לנו מידע על מה לקנות ואם לקנות.
הוא היה סבבה, הגיע בזמן. לקח לו הרבה זמן למצוא את התקלה אבל הוא היה נחמד ואמר שעדיף לי לקנות חדש מאשר להחליף כרטיס, למרות שהיה יכול לגבות ממני כסף על עוד עבודה הוא לא עשה את זה.
בדיקת תקלה בכרטיס אלקטרוני ובמדחס תקולים במקרר של חברת Beko.
נתן שירות מעולה, הגיע בחול המועד והיה מצוין.
הוא היה אחלה. הוא בדק והבין שהכרטיס תקול. מצאתי דרך להסתדר בעצמי אז לא תיקנתי דרכו אבל הוא עזר וכיוון אותי לפתרון.
בדיקה של מדיח מחברת בלומברג Blomberg, שהכרטיס האלקטרוני שלו היה תקול.
היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מאוד. הוא הוגן, מקצועי ואדיב. לאחר הבדיקה הוא שכנע אותי להחליף מדיח, כי לא כדאי לי להשקיע בתיקון ואפילו לא לקח כסף על הבדיקה בסוף.
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן, נראה מקצועי וההתרשמות שלי ממנו הייתה טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.