מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
הכרטיס מסך הלך והעלות תיקון היא באותה עלות של טלוויזיה חדשה אז החלטנו לא לתקן. הוא היה בסדר גמור.
הוא היה חבל על זמן, עשר של בן אדם! הוא הגיע מהר, עבד בשקיפות מלאה והיה הוגן במחיר. הוא עבד שעה ובדק את הטלוויזיה, אמר שיברר לגבי חלפים וינסה לתקן אך בהמשך אמר שלא מצא.
בדיקת כרטיס של מסך טלויזיה.
לצערי לא הייתה לי חוויית שירות טובה עם צבי. הופתעתי לגלות זאת לאור החוות דעת הטובות שראיתי. כל תהליך העבודה איתו היה ממש לא ברור, הוא היה אומר דבר אחד ואז בשלב מאוחר יותר דבר אחר וכל המצב הזה היה ממש תמוה. לאחר שבדק את הכרטיס אמר שיחזור אליי בהמשך, לא שמעתי ממנו להרבה זמן עד שצלצלתי אליו, אמר שהחליף את הכרטיס ונוצרה עוד בעיה במסך. הוא הציע לי לקנות ממנו מסך טלוויזיה יד שניה במחירים שבעיניי נראו מוגזמים לאחר שפישפשתי וראיתי קצת מחירים. נוצר רושם כי הוא לוקח טלוויזיות של אחרים שאינו "מצליח לתקן" כך לפחות נאמר לי, מתקן בהן משהו ומוכר ללקוחות שלו, בדיוק כפי שהציע לי. כשהוא יצר איתי קשר בפעם האחרונה הוא דיבר ממש לא לעניין והיה מאוד לא נחמד . לא ממליצה לאף אחד לקבל שירות כזה.
בדיקת טלוויזיה LCD בגודל 42 אינץ' של חברת סמסונג בעקבות כרטיס שנשרף.
הוא לקח את הטלוויזיה למעבדה אבל לא הצליח לתקן את הבעיה כי לא נמצאו חלקי חילוף. הוא היה הוגן ולא לקח על זה תשלום.
בסוף התברר שהבעיה היא במסך ולא בכרטיס, אבל השירות היה בסדר גמור.
הוא איתר את התקלה ואמר שאי אפשר להחליף את החלק כיוון שזה לא משתלם, עדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא עשה רושם מקצועי והיה אדיב. המחיר היה הוגן מאד.
בדיקת טלוויזיית LCD מחברת סוני שהיה צריך להחליף לה כרטיס.
הוא איתר את התקלה, אמר שצריך להחליף כרטיס ואין לו כרטיס. אבל בסופו של דבר החלטנו לא לתקן. הוא לקח את הטלוויזיה לבדיקה במעבדה.
בדיקה של טלוויזיה פלזמה של LG שהכרטיס מסך שלה היה שרוף.
הוא מקצועי והוגן אבל לא הצליח למצוא את החלק החלופי ולכן לא פתר לי את התקלה.
קיבלתי שירות מעולה מאייל! הייתי מרוצה מהיושרה שלו, הוא בן אדם מאוד ישר שזה חשוב מאוד, היה תכלס ולא בלבל לי את המוח. הטלוויזיה התקלקלה ואמר שיעשה ניסיון לסדר אותה, לקח לו יומיים ולא הצליח ושאל אם אני מעדיף לקנות חדש או לתקן. היה אדיב, נחמד וחבל על הזמן. הגיע אלי, עשה את הבדיקה ואחר כך החזיר לפה. היה גמיש מאוד מתי שהייתי צריך בבוקר וערב.
הוא לקח את הטלוויזיה וגבה תשלום עבור הבדיקה, הוא מצא שהכרטיס לא תקין אבל לא רצה לתקן, אמר שהוא לא מוכן להיכנס לזה ושזה מסוכן מידי. לא הבנתי את מטרת השירות והייתי קצת מאוכזבת, אם אתה לא יודע לתקן דברים מורכבים אז תגיד את זה מראש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.