מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
האמת שאני לא הייתי בבית אבל התקשרתי אליו ביום רביעי בערב והוא אמר שיגיע ביום חמישי בבוקר ב8 וחצי, וכבר ב8 ועשרים הוא היה אצלי בבית. בטלפון הוא היה הסביר מה התקלה ומה כדאי לעשות, אבא שלי שהיה איתו אמר שהוא דיי מהר הבחין מה הבעיה ונתן פתרון. במחירים אני לא יודעת לדרג. עכשיו הכל עובד כמו שצריך אבל אני לא יודעת לדרג באיכות העבודה.
כשהפריז'ידר הפסיק לקרר, השתמשתי באפליקציה של "מידרג"-בזמן שהותי בחו"ל. הזמנתי משם את שמוליק. הוא קבע שהלך כרטיס הפיקוד של המדחס. בעצתו פניתי לחב' אלקטרה,בידיעה שהחוק מחייב להחזיק חלפים עד 7 שנים מיום הקניה. מכיוון שעלות החלפת החלקים היתה גבוהה ולא סופית,התקשרתי שנית לשמוליק כדי להחליט האם לתקן או לרכוש פריז'ידר חדש. בינתיים הוא הספיק לוודא שהכרטיס נמצא אצל ספק החלפים שלו.החלטתי לבצע העבודה אצלו בהבטחה שהוא יבצע טוב יותר וזול יותר. ואכן שמוליק פעל ביעילות,מקצועיות ואכפתיות [שהה מספר שעות עד שהפריז'ידר התחיל לעבוד]. גם בתשלום התגלתה האמינות והיושרה שלו. ועל כך מגיעות לו כל התודות.
הייתה לו מלא עבודה, נפלתי עליו. הוא תותח! שעתיים אחרי שדיברתי איתו הוא הגיע, הוא מקצועי, מסודר וחברותי, גם המחיר אחלה. אין לי תלונות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.