מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 694 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
אני מאוד מעריך את העבודה שלו, בהתחלה הוא ייעץ לי טלפונית, ואני הערכתי את זה. הוא אמר לי מה כדאי לעשות לפני שאזמין אותו, ואחרי כמה זמן אחרי שראיתי שזה לא עזר הוא הגיע לתקן את המקרר.
היה מקסים! הוחלף חיישן במהירות והבעיה טופלה.
ניסים היה אחלה! הוא היה מאוד הוגן כי הוא נתן לנו את כל האופציות לפתרון מצד שני לא דחף אותנו לתיקון היקר יותר.
פשוט בחור למופת! ענה לי מיד, היה נגיש והגיע בול בזמן. הכל היה טלפונית, הוא הגיע, נתתי לו את הפרטים המדויקים על התקלה, הוא אמר לי מראש מה יעשה, הביא את החלק, סיים את העבודה ולקח מחיר סביר ממש בעיניי שלא דורש ממני לקנות מקרר חדש. פשוט עשר! תודה לאל. פעם הבאה שאצטרך אני חוזר אליו ראשון. אני פשוט מודה לו, הוא עשה הכל בצורה נהדרת.
היה בסדר גמור, הגיע בזמן עלה על התקלה מהר, המקרר לא קירר ולא הקפיא.
היה מצוין!
פתיחת סתימה והחלפת חיישן במקרר של חברת TADIRAN APOLLO.
הוא אחלה בחור! המקרר לא עבד בכלל ועכשיו הוא עובד. הוא היה הכי גמיש והגיע ממש מהר כי הייתי צריכה דחוף ולקח לדעתי מחיר הוגן. הוא ממש בן אדם הגון.
היה מעולה! הוא הגיע בזמן שאמר, פירט לפני כל פעולה שעשה והיה מאוד פיירי ושירותי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.