מציג חוות דעת 1 - 6 מתוך 6 חוות דעת רלוונטיות
תוך כמה דקות במקצועיות איתר את התקלה, השתמש במכשיר בדיקה פלוק מקצועי והודיע שהבעיה פשוטה. נקב במחיר מצוין וביצע החלפה של בקר המשאבה. ביקשתי ממנו לתקן מספר מקומות שהייתה בהם נזילה במערכת והוא טיפל בכולם ולא ביקש על כך תשלום! מודה שסוף סוף מצאתי טכנאי דודים אמין והוגן. זידאן - ממליץ עלייך בחום! הוספתי לו עבודה נוספת כשראיתי כמה הוא מקצוען והוגן והוא השלים אותה ביעילות ובמחיר הגון ביותר!
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה אדיב. הבעיה לא הצריכה שום תיקון או החלפה, אבל הוא הצליח לפתור אותה.
היה מדהים! קיבלתי שרות מהיר,מקצועי ואמין! מהיר הוגן על העבודה שבוצע. במהלך העבודה ניר הסביר לי בכל שלב על כל הממצאים והציג בפניי אופציות לטיפול בתקלה ,לבחירתי. בנוסף הוא הפגין מצב רוח חיובי ונעים. תודה רבה!
הוא מדהים מדהים! קראתי לו עם תלונה שהדוד לא מחמם את המים. הוא הגיע ממש בשעה שקבענו, על הבוקר. רגע לפני שהוא הלך לפתוח את הדוד ולהסתכל שם הוא גילה את הבעיה שלא הייתה קשורה לדוד עצמו. היה אינטרפוץ פתוח של ברז בידה שהכניס מים קרים לתוך מערכת המים ופשוט היה צריך לסגור אותו. לקח תשלום רק על הביקור והיה מאוד אמין והוגן.
טיפול בבעיה במערכת סולארית בעקבותיה לא היו מים חמים לדיירים שכלל החלפת משאבה, שטיפה, ניקוי למערכת והחלפת סנן.
היה מצוין! אני מאד מרוצה. הוא הגיע בזמן, נתן שירות מקצועי ביותר והוא מומלץ בחום.
אני לא הייתי מרוצה! פניתי לרמי עם אפיון בעיה שאני יכול למלא מים חמים לאמבטיה, אבל לא נשאר מים חמים לשטוף את הראש /גוף בתום האמבטיה. בטלפון קיבלתי הצעת מחיר וצוין שזה כולל חלפים (אבל לא איזה חלפים). תאום הביקור היה לא הכי מזהיר אבל לא מחייב ביקורת, בפועל לא הגיע רמי אלא עובד שלו שבא עם פועל נוסף, הגיעו עם קופסא של מאיץ חום ותרמוסטט. פתחו את הדוד והחליפו חלקים, לא נאמר לי מראש שהתרמוסטט לא היה בהצעה וכאשר שאלתי לתשלום הסתבר שעלי לשלם על התרמוסטט בנוסף, יכול להיות שזה תקין אבל לא הייתה שקיפות והייתה תחושה של אי נוחות בתהליך הזה. בשיחה הטלפונית מול רמי הוא התייחס לעובדה שלדוד לוקח 4 שעות להתחמם ולהשאיר את הדוד דולק בזמן מילוי האמבטיה? לאחר התיקון פעלתי בהתאם. אכן מאיץ החום שיפר את מהירות החימום אבל עדיין הבעיה נשארה בעינה דהיינו לא נשארו מים חמים לשטיפה. במשך שבועיים ניסיתי כל מיני חלופות של מילוי האמבט לפני שמצאתי לנכון להתלונן. פניתי לרמי שהבעיה לא נפתרה אמר שיגיע למחרת, לא יכולתי וביקשתי שיגיע כעבור יומיים אך לתאם מועד מדויק להגעה. בינתיים רמי שאל אותי שאלות טכניות על סוג הדוד והמיקום. על סמך זה הוא עשה דיאגנוזה מרחוק שלפיה מדובר במחליף חום ויש תקלה בסליל הפנימי שמחייבת החלפת דוד , אין לי כלים לשפוט האם זו דיאגנוזה סבירה או לא אבל מה שהפתיע אותי הנו המשפט הבא שהוא כתב לי "תקלה שאינה גלויה לעין אשר בהרבה מקרים של חוסר ניסיון או מקצועיות קשה לעלות עליה" כלומר הוא טוען שהעבודה שהצוות שלו ביצע איננה "מקצועית". הגדיל לעשות כאשר כתב "אני מניח שהחור בסליל נוצר בשבועיים האחרונים מאז הטיפול שבוצע בדוד " דהיינו, ניסיון של בריחה מאחריות - לא לקח שבועיים לתקלה לקרות, חוסר מים חמים לשטיפה היה לפני הביקור הראשון ונשאר לאחר התיקון. בפועל הוא כנראה הסתפק בחוות הדעת מרחוק איש לא התקשר לתאם ביקור למועד המתוכנן וכמובן לא הגיע . כאשר פניתי אליו לגבי בירור מה קרה קיבלתי מענה שהוא בחול ויחזור ביום רביעי , מאז מועד החזרה הצפוי עבר למעלה משבוע ימים. נכון לכתיבת ביקורת זו אני עדיין לא קיבלתי מענה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.