מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 32 חוות דעת רלוונטיות
הוא גבה מחיר יקר לדעתי. בהתחלה אמר בטלפון שחסר משהו אחד וכשהגיע גילה שצריך להחליף עוד משהו וזה מחיר שונה ממה שאמר בטלפון. התקלה טופלה בסוף, אבל הרגשתי שעבדו עלי. יצאתי מאוכזבת, בשורה התחתונה הכל עובד אבל קצת התאכזבתי.
היה ממש טוב! הוא היה מאוד הוגן כי היו לנו כמה בעיות במקרר והוא אמר שאם נרצה לקנות מקרר חדש אז הוא לא יחליף את החלקים ויחזיר את הכסף. הוא נשאר עד שראה שהמקרר עובד ובאמת עכשיו הכל בסדר.
החלפת כרטיס ומאורר במקרר של חברת אמנה.
היה מעולה, חשב שהוא בא לשעה ונתקע אצלנו חצי יום. הוא היה יצרתי בפתרון התקלה כדי לא להשאיר אותנו בלי מקרר בסוף השבוע. המחיר שהוא לקח היה קצת יקר לדעתי. הוא היה מקסים!
תיקון מקרר BEKO: החלפת כרטיס וכנף מאוורר שנשברה.
בשיחה קצרה בטלפון הבין את הסיטואציה ותיאר את האפשרויות, הגיע תוך חצי שעה אליי הביתה. גם במקום האירוע זיהה מיד את הבעיות ותיאר בפשטות מה דרוש כדי לתקנן וכמה יעלה. גם העבודה עצמה הייתה מקצועית, מהירה ויעילה. חוויית שירות מושלמת.
היה נפלא. הוא היה אדיב, מקצועי, בא בזמן, ראה שיש הרבה מוצרים במקרר ולכן עשה את זה זריז. עבד קשה! לא סתם מקבל כאלו ביקרות. מגיע לו! היה ממש בסדר גמור!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.