מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה שהמקפיא לא עבד.
הוא היה מאוד נחמד, מקצועי טיפל בבעיה כמו שצריך והיינו מרוצים.
החלפה של כרטיס אלקטרוני למקרר של חברת אמנה, עקב תקלה במקפיא.
הוא היה מעולה, הוא הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית. שאל אותי מראש מה הבעיה הגיע עם כל הציוד מראש היה נחמד ונעים והייתי מאוד מרוצה.
הזמנו אותו לצורך תיקון בעיה במקפיא שהפסיק לעבוד. הוא אבחן את התקלה דיי מהר, הכרטיס האלקטרוני היה לא תקין והוא החליף את הכרטיס. למחרת הייתה בעיה כי כנראה שהכרטיס לא היה הכי טוב, הוא הגיע ובדק שוב והחליף לכרטיס טוב יותר בלי לגבות תשלום נוסף. אנחנו מרוצים מאד והזמנו אותו לדבר נוסף:)
עדי הגיע בשעה שנקבעה, היה אדיב, מקצועי וזריז. התיקון היה בעקבות תקלה בתא הקירור. הסכום שגבה היה בדיוק הסכום עליו סוכם מראש, בסה"כ מרוצה מאד וממליץ!
איש מאוד נחמד, הסביר את מהות התקלה והדגים בצורה מפורטת. הוא נתן אחריות, תיארתי לו עוד תקלה שלא הייתה נוכחת במקום, הראיתי לו במחשב והוא היה סבלני מאוד.
החלפת כרטיס אלקטרוני של מקרר בקו שהפסיק לקרר בעוד המקפיא עבד.
מעולה, ביקשתי שיגיע ביום ראשון בבוקר לתיקון דחוף של מקרר בקו שהפסיק לקרר במהלך השבת, בעוד המקפיא עבד. הסכים להגיע באותו יום ב 12, בסוף הקדים בשלוש שעות שזה נהדר, כי אחרי שעבר על כל הרכיבים, זיהה שמדובר בתקלה בכרטיס - והחלפת הכרטיס היא עניין שלוקח זמן (כי צריך להביא כרטיס חדש שמתאים בדיוק לדגם). הבטיח שיחזור עוד באותו היום עם כרטיס חדש ואכן אחרי שעה כבר חזר אליי עם כרטיס וסיים את התיקון. ניסים נעים הליכות, רגוע ומקצועי. דאג להסביר הכל ושאבין במה מדובר והכל עם חיוך. המחיר מאוד הוגן והשירות מעל ומעבר. מעולה, מעולה! נקודה!
החלפת כרטיס אלקטרוני במקפיא של מקרר.
הוא היה בסדר! הוא בדק ואמר שצריך להחליף כרטיס אלקרוני וזה עלה לי המון כסף למרות שהוא אמר שככה זה עולה אז זו לא אשמתו. חוץ מזה הוא היה ממש בסדר ומאוד השתדל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.