מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
השירות היה טוב מאוד והכל היה טוב.
אלברט היה ממש מצוין, בא בזמן, היה מאוד מקצועי, תיקן, הכל היה טוב ומגיע לו בהכל עשר.
הוא עשה עבודה מדהימה! זה נעשה בשביל אחי, הייתה בעיה במקרר הוא הלך לחפש את החלק, הוא בא אליו מלא פעמים, ניסה לעזור בכל דרך, הם גם דיברו עם טכנאי של ג'נרל, הוא עשה השתדלות יתרה ובסוף פתר את הבעיה. אחרי שבועיים המקרר פשוט שבק אבל זה לא קשר אליו הוא היה יד שנייה. מיכאל היה פשוט מדהים, הוא דיבר עם כמה אנשים אצלינו וכולם התפעלו, הוא צריך לקבל ביקורת של 20 לא של 10. הוא אדיב, צנוע, עם אנושיות ויושרה שאין כדוגמתה והכל בשיא העדינות והמחוייבות. פשוט מדהים!
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק הכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב, נתן לי לבחור בין כל אפשרויות ההתקדמות ובסופו של דבר חסך לי עלות של מקרר חדש בזה שהוא בא ולקח בעצמו יום אחרי את הכרטיס האלקטרוני לבדיקה ותיקן אותו למרות שהיה נראה שאין סיכוי.
היה נפלא. הוא היה אדיב, מקצועי, בא בזמן, ראה שיש הרבה מוצרים במקרר ולכן עשה את זה זריז. עבד קשה! לא סתם מקבל כאלו ביקרות. מגיע לו! היה ממש בסדר גמור!
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק שהפסיק לקרר.
היה מעולה! בגלל שהמקרר לא פעל, ישי הגיע אלינו במהירות, איתר את התקלה, ולא עזב אותנו עד לסיום התיקון. לצורך התיקון ישי נסע למחסני החברה והביא כרטיס חדש להחליף את הכרטיס המקולקל.
תודה לאל שהבן אדם הזה חי, הזמנו טכנאי מאלקטרה ואז שמענו על עדי והתקשרנו והוא הגיע באופן מיידי, תוך שעה בערך. הוא ראה מה התקלה והמליץ לנו על שתי אופציות, בחרנו את מה שהחלטנו יחד איתו והוא הלך, קנה, חזר והתקין, וכל זה נעשה לפני שאלקטרה בכלל הספיקו לחזור אלינו עם יום ושעה שהם יכולים להגיע. הדבר היחיד שהיה לי פחות טוב, וקצת מדאיג אותי זה שהוא אמר שאין אחריות על החלק, אבל הוא אמר לנו את זה מראש, ובחרנו בכל זאת ללכת על הפתרון הזה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.