מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 32 חוות דעת רלוונטיות
הוא הגיע לתקן תקלה בטלוויזיה והוא היה נחמד, ממש אחלה. סך הכל היה ממש בסדר גמור.
היה בסדר גמור, הכל 10.
אספקת והחלפת לדים אחורים וכרטיס פיקוד בטלוויזיה של חברת LG.
הוא היה מאה אחוז, אדם מקצועי, ישר, הגון וכל מה שאפשר להגיד עליו זה רק טוב. הבאתי לו את הטלוויזיה לפני חודש, הוא החליף את כל הלדים האחוריים, היא הייתה אצלי יומיים ואז הייתה בעיה בכרטיס פיקוד. הוא החליף גם אותו ועכשיו הכל מאה אחוז. הוא באמת עשה את כל העבודה על הצד הטוב ביותר והסביר כל דבר. את הכרטיס לקח לו יום אחד להחליף אבל בשביל הלדים הוא חיכה חודש עד שיגיעו, הוא אמר לי מראש והטלוויזיה הייתה מוכנה יום אחרי שהוא קיבל את הלדים. המחיר היה סביר והגיוני לדעתי, הוא אפילו בא לקראתי במה שהוא יכול. הוא היה הכי טוב שהוא יכול מכל הבחינות, אבל היה לי קצת קשה להביא את זה פעמיים אליו.
הזמנתי את אייל לביקור בבית (בתוספת תשלום). הוא הגיע תוך שעה, פתח את המכסה, בדק ולקח למעבדה. למחרת החזיר מכשיר מתוקן ועזר לקנפג מחדש. אדיב, מקצועי, הוגן. ממליץ בחום.
החלפת כרטיס פיקוד בטלוויזיה של חברת LG.
הוא בחור מקסים! היה הוגן ומקצועי, אמר בדיוק מה הבעיה וחזר לתקן שוב כשהייתה בעיה.
הוא היה 10, הבאתי אליו את הטלוויזיה והוא תיקן אותה תוך שעה. הוא היה מקצועי, נחמד, ישר, אמין ומהיר, הוא הראה לי פונקציות שיש בטלוויזיה ושינה לי את ההגדרות. היה סבלני, הסביר לי הכל ונתן שירות יוצא מן הכלל.
הוא היה טוב מאד. גם מדויק בזמנים, גם מקצוען מבחינת הידע וגם המחיר היה טוב בעיני, בהחלט סביר. הוא בא אלי הביתה, פתח את הטלויזיה וראה שהוא כנראה לא צריך להחליף אותה, הוא הוציא והכניס כמה דברים וזה הסתדר. הוא נראה מאד אמין, לא מורח אותך עם סיפורים, לא מחווה דעה עד שהוא פותח ורואה את הדברים, אתה מרגיש שאתה בידיים טובות, אני ממליץ.
היה מצוין. הוא היה מקצועי והגיע בזמן.
הוא היה מעולה! דאג לתת לי חוות דעת שהחברה של הוט תיקח את התיקון עליה, יצאתי מרוצה כי לא שילמתי כלום בסוף, באמת שהוא היה עשר! אין מה להגיד!
שירות מעולה ויוצא מן הכלל.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.