מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
כשהפריז'ידר הפסיק לקרר, השתמשתי באפליקציה של "מידרג"-בזמן שהותי בחו"ל. הזמנתי משם את שמוליק. הוא קבע שהלך כרטיס הפיקוד של המדחס. בעצתו פניתי לחב' אלקטרה,בידיעה שהחוק מחייב להחזיק חלפים עד 7 שנים מיום הקניה. מכיוון שעלות החלפת החלקים היתה גבוהה ולא סופית,התקשרתי שנית לשמוליק כדי להחליט האם לתקן או לרכוש פריז'ידר חדש. בינתיים הוא הספיק לוודא שהכרטיס נמצא אצל ספק החלפים שלו.החלטתי לבצע העבודה אצלו בהבטחה שהוא יבצע טוב יותר וזול יותר. ואכן שמוליק פעל ביעילות,מקצועיות ואכפתיות [שהה מספר שעות עד שהפריז'ידר התחיל לעבוד]. גם בתשלום התגלתה האמינות והיושרה שלו. ועל כך מגיעות לו כל התודות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.