מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
הוא עשה עבודה מדהימה! זה נעשה בשביל אחי, הייתה בעיה במקרר הוא הלך לחפש את החלק, הוא בא אליו מלא פעמים, ניסה לעזור בכל דרך, הם גם דיברו עם טכנאי של ג'נרל, הוא עשה השתדלות יתרה ובסוף פתר את הבעיה. אחרי שבועיים המקרר פשוט שבק אבל זה לא קשר אליו הוא היה יד שנייה. מיכאל היה פשוט מדהים, הוא דיבר עם כמה אנשים אצלינו וכולם התפעלו, הוא צריך לקבל ביקורת של 20 לא של 10. הוא אדיב, צנוע, עם אנושיות ויושרה שאין כדוגמתה והכל בשיא העדינות והמחוייבות. פשוט מדהים!
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק הכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא היה מצוין. הוא היה מאוד אדיב, נתן לי לבחור בין כל אפשרויות ההתקדמות ובסופו של דבר חסך לי עלות של מקרר חדש בזה שהוא בא ולקח בעצמו יום אחרי את הכרטיס האלקטרוני לבדיקה ותיקן אותו למרות שהיה נראה שאין סיכוי.
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק שהפסיק לקרר.
היה מעולה! בגלל שהמקרר לא פעל, ישי הגיע אלינו במהירות, איתר את התקלה, ולא עזב אותנו עד לסיום התיקון. לצורך התיקון ישי נסע למחסני החברה והביא כרטיס חדש להחליף את הכרטיס המקולקל.
תודה לאל שהבן אדם הזה חי, הזמנו טכנאי מאלקטרה ואז שמענו על עדי והתקשרנו והוא הגיע באופן מיידי, תוך שעה בערך. הוא ראה מה התקלה והמליץ לנו על שתי אופציות, בחרנו את מה שהחלטנו יחד איתו והוא הלך, קנה, חזר והתקין, וכל זה נעשה לפני שאלקטרה בכלל הספיקו לחזור אלינו עם יום ושעה שהם יכולים להגיע. הדבר היחיד שהיה לי פחות טוב, וקצת מדאיג אותי זה שהוא אמר שאין אחריות על החלק, אבל הוא אמר לנו את זה מראש, ובחרנו בכל זאת ללכת על הפתרון הזה.
הוא היה מעולה! הוא נתן עזרה טלפונית, הגיע בול בזמן ועשה עבודה מקצועית. המקרר חזר לעבוד ממש טוב. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו!
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של גנרל אלקטריק.
הוא היה מצויין, הוא היה מאוד מקצועי ונחמד, הוא היה סבלני והתמיד ניסה כל מיני דברים כדי לפתור את הבעיה ובאמת פתר אותה.
החלפה של הכרטיס האלקטרוני במדיח כלים של חברת ג'נראל אלקטריק ותיקון של דלת במקרר מאותה החברה.
הכל היה בסדר גמור! הוא תיקן את הכל בצורה טובה והיה ממש עשר בכל המובנים :)
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.