מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
החלפה של לוח בקרה במזגן עילי מחברת אלקו.
העבודה הייתה בסדר המזגן כבר כמה ימים עובד. השירות עצמו היה קצת מבאס. בהתחלה הזמנתי אותו לפני הגל חום הגדול ואמרתי לו מראש שצריך סולם גבוה. הוא באמת הגיע עם סולן גבוה ובדק את המזגן ואמר שצריך להחליף לוח בקרה ובשביל לעשות את זה הוא לא יכול לעשות עם הסולם שלו וצריך משהו אחר. לפני שהשיג סולם הגיע הגל חום והוא משך אותי כמה ימים ואז אמר לי שאין לו סולם. בגל חום שהיה אף אחד לא היה פנוי ולא היה אפשרי להשיג מישהו אחר שיעשה את זה. בסוף קניתי סולם והוא בא והתקין את זה. כל התהליך לקח בערך שבועיים עד שנפתרה הבעיה. הוא הוא היה נחמד אבל בפועל נתקעתי בלי מזגן וזה היה מעצבן כי ידענו לפני שצריך סולם ואמרנו לו והוא לא נערך לכך.
הכל היה מאה אחוז! תחקר אותי בטלפון מראש, זיהה את התקלה והצטייד בחלף. הגיע בבוקר למחרת, במועד שקבענו, ותיקן תוך מספר דקות. אדיב מאוד ומקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.