מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
אבחון תקלה והצעה לתיקון ע"י הביטוח לטלוויזיית LCD 42 אינץ'.
הוא היה מקסים, הוא שאל אם יש לי ביטוח, הציע שאתקן דרכם, לקח כסף רק על הביקור ולא רצה תשלום מלא על הביקור. הוא היה בסדר. הזמינות שלו הייתה טובה מאוד והוא גם הגיע ביום שישי..
הוא הגיע אלי, היה מאוד נחמד ועמד בזמנים אבל לצערו הוא לא היה אפשר לתקן את התקלה. הוא היה כנה ואמר שלא כדאי כי זה יעלה 90% מעלות הטלוויזיה.
אבחון תקלה בטלוויזיה אחת והמלצה על פתרון ותיקון מסך טלוויזיה נוסף כולל מתן במתנה של שלט תואם.
אולג הגיע לבית הספר אותו אני מנהל יום לאחר שיחת הטלפון בשעות הבוקר. הוא אבחן את התקלה והמליץ על פתרון. בנוסף בדק מסך טלוויזיה נוסף שלא דיברנו עליו, סידר אותו ונתן שלט מתנה שהביא מרכבו. לבסוף לא לקח תשלום בכלל - רק חיוך. מומלץ ונדיר - אין אנשים כאלו - מקצועי ואנושי.
האמת אני לא מרוצה. הייתי אצלו הוא אמר לי שיש איזה רכיב שהוא צריך לראות אם הוא יכול להשיג. מאז הוא לא מגיב ולא מתקשר אני כבר קניתי טלויזיה אחרת אבל היה לי המון כאב ראש איתו. הטלוויזיה עדיין אצלו.
אבחון תקלה ותיקון טלוויזיה של חברת סמסונג.
אולג היה מאוד נחמד, הסביר לנו הכל והיה אדיב, אך הוא היה צריך לחזור פעמיים כדי לתקן את אותה התקלה.
היה מאוד מקצועי ונעים, הגיע בזמן ואיתר את התקלה במהירות, ובנוסף המחיר היה סביר, הכל היה ממש בסדר.
אבחון תקלה של שריפת תאורה בטלוויזיית לד 28 מחברת KING, ללא תיקון.
הוא היה על הכיפאק ומקצועי, המליץ לא לתקן ולקנות טלוויזיה חדשה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.