מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
דיברתי עם אליעז בטלפון, הוא אמר לי מה לעשות ואיך לעשות כדי לחסוך תיקון של טכנאי. זה באמת פתר לי את הכל והצלחתי לסדר את הבעיה בעצמי.
ייעוץ טלפוני לגבי החלפת זיכרון במחשב נייד של חברת דל.
הוא היה על הכיפאק הייתי מרוצה מהשירות שלו מאוד. הוא היה מאוד שירותי ואדיב הוא באמת היה מדהים, הוא הדריך אותי בטלפון ובמיילים והסביר לי איך לעשות את זה לבד בלי שהוא יגיע אלי ויגבה תשלום. אין ספק שבפעם הבאה שאצטרך את השירותים שלו אני אפנה אליו.
הוא היה ממש סבלני ועזר לי מאד. ביחד הבנו מה הבעיה. הוא אמר לו שאין את המקלדת להחלפה אבל אמר לי בדיוק איפה לקנות ושלח לי סרטון הדרכה שמראה איך להחליף את זה. לא בזבז את הזמן לא שלי ולא את שלו.
וא היה ממש הוגן והסביר לי איך לעשות את זה לבד.
הוא נתן לי את כל המידע בטלפון! הוא אמר לי שעלות התיקון של הבעייה תהיה גבוהה ושלא משתלם לי כלכלית לתקן את המסך אלא שעדיף לי לרכוש מחשב חדש. הוא היה מאוד הוגן בעייני ואני יודע שאם אני אצטרך שוב טכנאי מחשבים אני אפנה רק אליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.