מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
היה בסדר גמור. הוא קצת איחר אבל התקשר להודיע לפני. הוא הסביר לי מה הבעיה ומה הוא עושה. עבד מהר ונקי, בן אדם נחמד.
מומלץ בפה מלא :) הגיע מהר, הסביר לי כל שלב בעבודה והיה מקצועי. כאשר שגיב היה בפעם הראשונה, התלוננתי על בעיה בסגירה של אחת הדלתות בשל קפיץ שבור. שגיב הגיע לאחר מספר ימים עם קפיץ שהשיג, וסידר גם את הדלת. שלשום בתי פנתה אליו והוא עזר לה בטלפון בסבלנות ובאדיבות. מומלץ בחום!
החלפת מתקן קוביות קרח וטיפול בהצטברות מים במקרר מחברת SAMSUNG.
אני ממש מבסוט עליו, קראתי לו בשביל לתקן את מתקן קוביות הקרח ובנוסף הוא שם לב כי יש גם הצטברות רבה של מים במקרר אז הוא טיפל גם בזה. יצאתי מרוצה מאוד, ממש מעל ומעבר.
התרשמתי לטובה. הוא הסביר מה התקלה, תיאר בדיוק מה הוא מחליף ופתר אותה כמו שצריך. מעבר לזה, הוא קבע איתי שעה והגיע בדיוק בזמן שסיכמנו ונשאר מעבר לזמן שנדרש כי רצה לבדוק שהבעיה נפתרה.
החלפת כנף במאוורר במקרר וטיפול בהצטברות מים במקרר של חברת בקו.
הוא היה פיקס!, ממש אין דברים כאלה!, מגיע לו עשר בהכל, שירותי, נחמד, אמין, הגיע בזמן ולקח אחלה מחיר בעיני.
היה מעולה! עשה עבודה טובה, נקיה ומסודרת. הגיע בזמן וגבה סכום הגיוני.
הוא היה עשר, מעולה, מצויין, הגיע בזמן ומקצועי.
בדיקה ותיקון של מקרר(מסתבר חיקוי של חברת תדיראן), שכלל טיפול בבעיה של הצטברות מים וקפיאתם.
הוא תותח! כל מה שהבטיחו באתר קיימו, ההמלצות מדויקות. הוא היה סופר בסדר, הוא פשוט מעולה. אנחנו מרוצים מאוד. הוא הגיע בשעה שהתאימה לנו, נתן הסברים טובים, ממש כמו שצריך וגם נתן את כל החלופות הקיימות לעבודה ולא דחף שום דבר שלא רצינו ובסוף גם פתר את התקלה בצורה משביעת רצון. אנחנו ממליצים עליו מאוד. מסתבר גם לאחר בדיקה שהמקרר שלנו הוא זיוף וזיוף גרוע, זה לא תדיראן כמו שחשבנו. הוא גם הראה לנו איך לבדוק את זה והוא צדק. המקרר לא קירר, כי היה אמור להיות פתח יציאה למים שלא היה קיים ולכן הם מצטברים וקופאים ובעצם בכך הם מונעים את פעולת הקירור.. הוא מצא לכך פתרון.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.