מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס כניסה בטלוויזיה של פנסוניק עקב בעיה בממיר הוט.
הוא היה מצוין! קודם כל הוא לא לוקח כסף על הבדיקה הראשונית אם מביאים אליו את הטלויזיה. בחברה רצו 250 שקל רק על הבדיקה. כשהגעתי הוא עזר לי להעביר את הטלויזיה מהרכב לחנות. הוא איתר את התקלה, קבע שהיא באשמת הממיר של חברת הוט. תיקן הכל וגם המליץ לדרוש את דמי התיקון מחברת הוט. פניתי אליהם והם לא התכחשו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.