מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס אלקטרוני בטלוויזיה 60 אינץ' של חברת Philips.
שירות לא טוב, הטלוויזיה הייתה אצלם 3 חודשים. כמעט ולא עדכנו אותנו והייתי צריך להתקשר אליהם הרבה פעמים על מנת לקבל תשובות. ההורים שלי מבוגרים והקשיבו להצעתם ושלחו מכתב תלונה לחברת YES אך לא היה בזה שום טעם. כששאלתי את הטכנאי, איך יתכן שהממיר גרם לתקלה כאשר הוא לא היה מחובר ישירות לטלווזיה, לא קבלתי תשובה. הם הציעו בהתחלה מחיר יקר מאוד עבור התיקון. סירבתי בטענה שאותו תיקון אצל היבואן הרשמי יותר זול. לאחר בדיקה מצידם שנמשכה כמה שבועות, אמרו לי שמכיוון שלא ניתן יותר לרכוש כרטיס מתאים, לא ניתן לתקן את הטלוויזיה (וזאת למרות שאצל היבואן הרשמי טענו שכן ניתן להשיג כרטיס מתאים). בקיצור, שילמנו עבור ביקור ובדיקה, לא אמרו לנו שכדאי לפנות ליבואן הרשמי, ביבזבזנו שלושה חודשיים ועצבים. בסוף גילינו (לבד!) שמחירי הטלוויזיות החדשות קרובים לסכום שביקשו עבור התיקון, ובפרט רכשנו טלוויזה חדשה, יותר גדולה ויותר משוכללת עם 4 שנים אחריות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.