מוקד מידרג: 1-700-707-233

הובלת ארון

הובלת ארון מצריכה כמעט תמיד שירותים של פירוק והרכבה ותעלה בין 600-1,200 ₪. במאמר הבא תוכלו לקרוא איך עובדת הובלת ארון עם חברת הובלה, איך תוכלו להוביל ארון בעצמכם ומה משפיע על המחירים של הובלת הארון. רוקנו את המגירות, אנחנו מתחילים.


הובלת ארון

הייחודיות בהובלה של ארון לעומת הובלות אחרות היא שכמעט תמיד הארון גדול מדי וצריך לפרק ולהרכיב אותו בשביל הובלה.

היוצאים מן הכלל הם ארונות קטנים (מתחת למטר שמונים) שיש להם עד שתי דלתות, לרוב של חברות ייצור המוני. לא מומלץ לפרק ולהרכיב ארונות כאלו כי הם עדינים יותר ולכן מובילים אותם שלמים אחרי שעוטפים אותם היטב בניילון נצמד כדי לשמור עליהם ממכות ושריטות.

אם יש לכם ידיים מיומנות, רכב יחסית גדול ומקדחה בבית, תוכלו לבצע הובלת ארון בעצמכם ולדלג לפסקה הבאה. אם פירוק והרכבה הם לא התחום החזק שלכם והפעם האחרונה שהרכבתם פאזל הייתה בגן תמי, תוכלו להזמין חברת הובלה.
 

פירוק ארון להובלה

תיאום ציפיות עם חברת ההובלה

כלל הזהב כשזה מגיע להובלות הוא תיאום ציפיות עם חברת ההובלה מראש. כבר בשיחת הטלפון דאגו ליידע את חברת ההובלות שאתם צריכים שירותי פירוק והרכבה – כך הם ידאגו לשלוח אליכם איש צוות שעבר התמחות בפירוק והרכבת ארונות (לא כל המובילים עברו הכשרה מתאימה לכך). חשוב שתיידעו אותם באיזה סוג ארון מדובר - ארון הזזה מורכב יותר לפירוק מארון עם פתיחה ומצריך מהמובילים להגיע עם ציוד שונה.

אם יש לכם ארון שמחובר לקיר כדאי שתדעו שלא כל חברות ההובלה מספקות שירות של עיגון – קיבוע הארון לקיר. קיבוע הארון לקיר דורש קדיחה בקירות וזאת עבודה מורכבת שדורשת זהירות ומיומנות (לא בא לכם שהמוביל יקדח בטעות באחד הצינורות או חוטי החשמל בקיר). אנחנו ממליצים שתשאלו את חברת ההובלה האם הם מבצעים קיבוע ארונות לקיר לפני תיאום ההובלה.


תהליך הובלת ארון

אחרי שתתאמו את ההובלה ותרוקנו את הארון מכל תכולתו המובילים יגיעו ויתחילו במלאכת פירוק הארון והוצאת המגירות. לאחר מכן הם יעטפו את כל חלקי הארון בניילון נצמד ויעמיסו אותם על רכב ההובלה. אם באחת הדלתות של הארון יש מראה, או שאחת הדלתות עשויה מזכוכית מומלץ לעטוף אותה עם נייר פצפץ.

כשתגיעו לביתו החדש של הארון המובילים ירכיבו אותו מחדש. שימו לב - הזזה וגרירה של ארונות אחרי ההרכבה הורסת אותם, ולכן חשוב שתחליטו מבעוד מועד איפה אתם הולכים להניח את הארון כדי שצוות ההובלה ירכיבו אותו במקום הקבע שלו. חבל לגרור את זה.

חשוב לוודא שהרכבת הארון מתבצעת על משטח ולא ישירות על הרצפה, כדי להגן על הרצפה משריטות וחיכוכים מיותרים.
 


הובילו זאת בעצמכם

אם החלטתם להוביל את הארון בעצמכם, הנה כמה טיפים להובלת ארון עצמאית מוצלחת:

אחת שמרו היטב את כל הברגים בזמן פירוק הארון. כדי שתוכלו להשתמש בהם בהמשך להרכבת הארון מחדש שימו את כל הברגים בשקית כך שלא ילכו לאיבוד.

שתיים זכרו את סדר הפעולות של הפירוק. כדי שתוכלו לזכור בשלב ההרכבה איזה חלק מתחבר לאן, אנחנו ממליצים שתצלמו את כל שלבי הפירוק מה שיקל על ההרכבה. תוכלו גם למספר את חלקי הארון השונים עם עיפרון אם זה יותר נוח לכם.


מחיר הובלת ארון

כשמדברים על מחיר של הובלת ארון חשוב להבין האם מדברים על הובלת הארון במיוחד או כחלק מהובלה במעבר דירה.

כסף מחיר הובלת ארון כולל פירוק והרכבה כחלק מהובלה במעבר דירה תוסיף בין 100-150 ₪ למחיר ההובלה.

כסף מחיר הובלת ארון כולל פירוק והרכבה כהובלה של פריט בודד ינוע בין 600-1,200 ₪. את הטווח הנמוך יותר תשלמו עבור הובלה של ארון של 2 דלתות בתוך העיר ואת הטווח העליון תשלמו עבור הובלה בין עירונית של ארון של 4 דלתות.

הגורמים המשפיעים על מחיר הובלת ארון הם: מרחק הנסיעה, האם יש מעלית בבניין, מה סוג הארון ומה הגודל שלו.


מחיר הובלת ארון עם מנוף

במקרים של ארונות וינטג' ישנים ויקרים לא מומלץ לבצע פירוק והרכבה שעלולים להזיק להם. במקום זה, מובילים אותם בשלמותם. אם הארון לא יכול לעבור במשקופים או בחדר המדרגות מכניסים אותו לדירה בעזרת מנוף עם זרוע שמסיעה את הארון דרך החלון אל תוך הבית.

כסף הובלה עם מנוף תוסיף למחיר ההובלה עוד 400-500 ₪.


מובילים מומלצים להובלת ארון

אז בהנחה שאין לכם שלדים בארון, הגיע הזמן להובלת הארון. במיוחד לצורך הזה הכנו לכם רשימת מובילים מומלצים המתמחים בהובלת ארונות. שיהיה בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של הובלת ארון?

מחיר הובלת ארון נע בין 600-1,200 ₪ להובלה במיוחד ויוסיף כ 100-150 ₪ להובלה קיימת.

איך לבצע הובלת ארון לבד?

בהובלת ארון עצמאית חשוב לשים לב לשמירה על כל הברגים, לזכור את סדר הפעולות של הפירוק וההרכבה ולהרכיב את הארון על משטח.

אנשים שהתעניינו בהובלת ארון התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק