מוקד מידרג: 1-700-707-233

אינטרקום למשרדים

כל משרד צריך בקרה על מי נכנס ויוצא משטחו – ובדיוק בשביל זה יש את האינטרקום. איזה אינטרקום למשרד הכי יתאים לכם, כמה חיבורים צריך ואיפה מומלץ להתקין אותו? כאן תמצאו את כל המידע, מחירי התקנה (בין 1,000 ל-3,000 ש׳׳ח) והמלצות על טכנאי אינטרקום המתמחים בהתקנת אינטרקום למשרדים סמיילי


סוגי אינטרקום למשרד

יש כמה סוגי אינטרקום שיכולים להתאים למשרדים: 

 

אינטרקום ללא קודן  

האינטרקום הפשוט ביותר. אינטרקום ללא קודן יהיה מחובר לכמה נקודות במשרד (על פי בחירתכם), וכל מי שילחץ על הכפתור המתאים יוכל לפתוח את דלת המשרד. שימו לב שאינטרקום ללא קודן מבוסס בדרך כלל על שמע בלבד, אבל ניתן להוסיף לו גם תמונה במקרה הצורך.  

וי היתרון  – מחיר עממי והתקנה פשוטה יחסית.

איקס החיסרון - נדרשת התערבות של בן אדם כדי לפתוח את הדלת בכל פעם שמישהו רוצה להיכנס (אלא אם תשכפלו מפתחות לכל חברי המשרד). 

התקנת קודן לדלת למי מתאים - אינטרקום ללא קודן מתאים בעיקר למשרדים קטנים, בהם אין תחלופה רבה של אנשים שנכנסים ויוצאים מהמשרד. 

 

אינטרקום ללא קודן

 

אינטרקום עם קודן 

אינטרקום מעט משוכלל יותר, המאפשר לפתוח את דלתות המשרד גם בעזרת קודן וגם בעזרת האינטרקום עצמו. את הקודן תוכלו לשלב בכל דלתות המשרד או רק בכניסה, לבחירתכם. גם כאן תוכלו לשלב לאינטרקום שמע ותמונה אם תרצו.  

וי היתרון - משלב את כל העולמות: קודן ואינטרקום יחד, לצד שילוב אפשרויות שמע ומסך. 

איקס החיסרון - החיסרון העיקרי באינטרקום עם קודן הוא שייתכן שהקוד שלכם ידלוף. 

עצה שלנו – זכרו להחליף את הקוד כל כמה שבועות לכל היותר. 

התקנת קודן לדלת למי מתאים - למשרדים עם הרבה עובדים, שלא ניתן לפתוח לכל אחד מהם בנפרד את הדלת. 

 

אינטרקום עם קודן

 

אינטרקום טלוויזיה (מסך) 

דומה לאינטרקום עם קודן, כשההבדל העיקרי הוא שאינטרקום מסך מאפשר לפתוח את דלת המשרד דרך הנייד או המחשב. בנוסף, אינטרקום זה יכול להגיע עם קודן או בלי, לבחירתכם. 

וי היתרון – בזכות החיבור לנייד ולמחשב, תוכלו לפתוח את הדלת של המשרד מכל מקום בעולם.

איקס החיסרון – המחיר של אינטרקום עם מסך גדול כמעט פי שניים מאינטרקום קודן.

התקנת קודן לדלתלמי מתאים - אינטרקום עם מסך מתאים במיוחד למשרדים גדולים, בהם יש תחלופה רבה של אנשים.  

 

אינטרקום עם מסך

 

שימו לב - תוכלו להוסיף לכל סוגי האינטרקום כמה נקודות שליטה (מקומות מהם ניתן להפעיל את האינטרקום) שתרצו. 


איפה כדאי להתקין אינטרקום במשרד

אינטרקום במשרד מאפשר בקרת כניסה למתחם, אבל הוא גם עושה רעשים ועלול להפריע לעבודה השוטפת במקרה שיש הרבה מבקרים. לכן, מומלץ להתקין את עמדת האינטרקום המרכזית בעמדת המזכירות הראשית. אם תרצו לאפשר גישה לעוד עובדים, ניתן להתקין גם מכשירי אינטרקום בין החדרים השונים במשרד. אלו זולים יותר וניתן לדאוג שלא יצפצפו. 

אם אין לכם עמדת מזכירות, רצוי להתקין את מרכזיית האינטרקום במקום בו מסתובבים הכי הרבה עובדים (כמו המטבח), כדי להגדיל את הסיכוי שמישהו יוכל לפתוח את הדלת למבקר פוטנציאלי במשרד.  

 

התקנת אינטרקום למשרדים

כמה עמדות אינטרקום צריך במשרד

הצורך בעמדות אינטרקום משתנה בין משרד למשרד ותלוי בדרישות ובגודל שלו. ההמלצה היא להתקין עמדת אינטרקום בכל מקום אליו מגיעים מבקרים במשרד, אך לא יותר משלושה מכשירי אינטרקום בקומה אחת. זה יכול ליצור בלאגן במענה לאורחים (תארו לכם שחמישה משרדים בו זמנית עונים לשליח של ארוחת הצהרים. מלחיץ). 

 

התקנת אינטרקום למשרד

מחיר אינטרקום למשרדים

מחיר אינטרקום למשרד מושפע מסוג האינטרקום וכמות החיבורים שהוא דורש. 

את  מכשיר האינטרקום עצמו תוכלו לרכוש מטכנאי האינטרקום, כשעלות המכשיר תהיה כלולה במחיר ההתקנה. אם תקנו את המכשיר בעצמכם, תצטרכו לשלם בין 250 ל-2,000 ש׳׳ח + תוספת התקנה של 400 ש"ח, במידה ויש לכם תשתית מוכנה. 

מחיר מחיר התקנת אינטרקום עם קודן ומסך (היקר ביותר) נע בין 2,600 -3,000 ש"ח. כל מסך נוסף יעלה כ-850 ש"ח.

מחיר מחיר התקנת אינטרקום עם קודן ללא מסך נע בין 1,500 -2,000 ש"ח. כל  קודן נוסף יעלה כ- 500 ש"ח.

מחיר מחיר התקנת אינטרקום ללא קודן נע בין 1,000 -1,500 ש"ח. כל שפורפרת נוספת תעלה כ-300 ש"ח.

אם תצטרכו להתקין תשתית לאינטרקום – תצטרכו להוסיף עוד כ-1,000 ש׳׳ח למחיר ההתקנה (התשתית זהה לכל סוגי האינטרקום).

התקנת קודן לדלת המחירים לא כוללים מע׳׳מ, אבל הם כן כוללים אחריות לשנה לפחות. 


אינטרקום מומלץ למשרד

אחרי שתבחרו את סוג האינטרקום, תצטרכו לבחור גם דגם ספציפי. רוב טכנאי האינטרקום המדורגים באתר עובדים עם חברות תאדור, פאלווינטק וווייזן נט. בכל אופן, זכרו לבדוק את שירות הלקוחות של החברה ואת האחריות שהיא מציעה לכם לפני הרכישה. 

אם חשבתם שלרכוש אינטרקום מהאינטרנט זה רעיון טוב, כדאי לכם לשקול זאת בשנית. למרבה הצער, אינטרקום הוא קצת כמו אוטו – אי אפשר לחבר לו מנוע או מצבר של חברה אחרת. לכן, את האינטרקום תצטרכו לרכוש מהחברה היצרנית עצמה (או מטכנאי האינטרקום ישירות) כדי לוודא שיהיו לכם חלקי חילוף במידת הצורך. לכן, אתרי קניות סינים פחות מתאימים לקנייה זו. 

 

אינטרקום למשרדים

טכנאי אינטרקום מומלצים

כדי לוודא שכל שליח שמביא אוכל יצליח להיכנס למשרד בשלום, תצטרכו להתקין אינטרקום שמתאים למשרדים. ריכזנו עבורכם רשימה של טכנאי אינטרקום מומלצים להתקנת אינטרקום למשרד. כל הטכנאים מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ותוכלו לבחור את הטכנאי שהכי מתאים לכם. 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה אינטרקום מתאים למשרדים?

למשרדים ניתן להתאים כל סוג של אינטרקום, עם קודן, ללא קודן או אפילו אינטרקום עם מסך. בבחירת האינטרקום חשוב להתייחס לצרכי המשרד כמו גם כמות העובדים והמבקרים בו. 

כמה עולה אינטרקום למשרדים?

מחיר אינטרקום למשרדים נע בין 1,000- 3,000 ש''ח, כתלות בסוג האינטרקום שקניתם.

איפה כדאי להתקין אינטרקום במשרד?

כדאי להתקין את האינטרקום במשרד במזכירות המרכזית. אם אין במשרדכם מזכירות - נסו להתקין את האינטרקום במקום בו עוברים עובדים הרבה פעמים ביום, כדי לאפשר נגישות לאורחים ומבקרים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק