35 טכנאי מחשבים מומלצים ענו על השאלה וסיכמנו את התשובות בגרף!
צוות מידרג שאל כך: המדפסת לא מדפיסה, מה הסיבה? מדפסת לייזר חדשה של Brother שחיברנו לרשת הביתית. אנחנו שולחים מסמכים להדפסה, אבל המדפסת לא מדפיסה או מתריעה על בעיה. הכנסנו דפים ומחסניות דיו חדשות. המדפסת לא מוציאה גם קבצי וורד וגם קבצי PDF. מה הסיבה הנפוצה ביותר לכך שמדפסת לא מדפיסה?
הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים - כלומר לטכנאי מחשבים עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר.
הגרף הזה הוא גרף רגיל - לכל 35 טכנאי המחשבים משקל זהה.
טוב, אז נראה שלשאלה 'המדפסת לא מדפיסה, מה הסיבה?' אין תשובה מובהקת עם רוב מוחלט. עם זאת שימו לב - התשובה דרייבר חסר קיבלה 43% ומובילה על כל התשובות האחרות בלפחות 10 אחוזים. שווה לקחת את זה בחשבון.
המדפסת לא מדפיסה, מה הסיבה? המומחים עונים:
כשהמדפסת לא מדפיסה כנראה שהיא לא מוגדרת כמו שצריך.
המדפסת לא מדפיסה כי הדרייבר חסר. צריך להגדיר שוב את המדפסת ברשת הביתית.
אם מדובר במדפסת חדשה שלא מדפיסה, צריכה להתקין את מנהל ההתקנים.
ברוב הפעמים כשמדפסת לא מדפיסה, הבעיה נובעת מבעיות רשת בין המדפסת למחשב.
מאחר והמדפסת הוגדרה לעבודה ברשת אלחוטית ולא עם כבל וחיבור usb, המדפסת לא מדפיסה. אפשר להגדיר כתובת קבועה למדפסת ויש כלי בתוכנה של המדפסת brother שיכול לתקן את התקלה.
נתקלנו במקרים בהם המדפסת לא הדפיסה רק כי הכבל היה מנותק. ברוב המקרים, בהנחה שבוצעה הבדיקה הבסיסית, שהכבלים מחוברים והמדפסת תקינה/ חדשה /לא אמורה לעשות בעיות אז הבעיה היא לרוב בהגדרה נכונה של הדרייבר ויציאת החיבור במאפייני המדפסת.
המדפסת לא מדפיסה כשהדרייבר חסר, או כשהיא לא מוגדרת כמו שצריך.
כל התשובות אפשריות במידה והמדפסת נותנת הודעת שגיאה. יש לבדוק באינטרנט את קוד השגיאה ולפעול בהתאם.
כשמדפסת לא מדפיסה אין קישור בין המדפסת למחשב. אחד מהסיבות לכך זה דרייבר חסר.
רוב הסיכויים שהמדפסת לא הוגדרה כראוי לאותה הרשת שהמחשב נמצא בה, או בעיית דרייבר.
ראשית צריך לבדוק כיצד המדפסת מדפיסה את הדף של הטסט, במידה וגם דף הטסט לא מודפס, יש כנראה בעיה במדפסת עצמה. במידה והמדפסת כן מדפיסה, כנראה שהדרייבר במחשב לא מותקן נכון או שהמדפסת לא מוגדרת כברירת מחדל. יש למחוק את הדרייבר הקיים ולהתקין מהתחלה דרייבר מתאים, ולאחר מכן להגדיר את המדפסת כברירת מחדל. ניתן להיכנס לאינטרנט ולראות מה מהות התקלה. לפעמים מופיע מספר קוד תקלה שמאפשר לחפש אותה באינטרנט ולהמשיך משם בפתרון הבעיה. הרבה פעמים יש גם סרטון הסבר לקוד התקלה שיעזור לכם לתקן את בעיית התדפסה. אין סיבה שמדפסת חדשה לא תדפיס כראוי. בהצלחה!
אם המדפסת לא מדפיסה או שהיא לא מוגדרת ברשת, או שמנהל ההתקנים חסר.
תבצעו מחיקה של המדפסת מהמחשב, לאחר מכן צריך לבצע איפוס נתוני רשת בהגדרות כלליוות של המדפסת כאשר כבל רשת מחובר ולאחר מכן להגדיר את המדפסת במחשב והבעיה תסתדר . בהצלחה
עשויה להיות בעיית דרייבר או נתק בין המדפסת למחשב או הגדרת ip קבוע שגויה.
במידה שהמדפסת מחוברת לחשמל, ככל הנראה שהדרייבר לא עודכן כמו שצריך ברשת. לכן, ניתן לאבחן את התקלה במחשב: האם הדף נשלח למדפסת או נתקע בתור.
כל הסיבות שמופיעות ברשימה יכולות לגרום לכך שהמדפסת לא תדפיס. יש צורך בביצוע בדיקות שונות, כדי לאתר את הבעיה הנכונה.
סביר להניח שהמחשב לא מחוברת לחשמל, מכיוון שלרוב כשמדפסת לא מדפיסה היא תציג את השגיאה ותסביר את הבעיה.
ברוב המקרים מדפסת לא מדפיסה אם ההגדרה של המדפסת לא נכונה והבנת התפעול שלה או שזה בעיה בדרייבר שהותקן ולפעמים גם וגם. אמליץ לפנות לטכנאי מחשבים אפשר לפתור את זה בעזרת השתלטות מרחוק ברוב הפעמים ואני אישית אוהב להגיע לבית הלקוח וגם להסביר קצת על כל עניין המדפסת ואיך נכון לעבוד איתה.
יכול להיות שהמדפסת לא מוגדרת נכון או לא מוגדרת כברירת מחדל, מה שגורם למדפסת לא מדפיסה
יש פה יותר מדי אופציות נכונות לסיבות שמדפסת לא מדפיסה :) היה ווידאתם שהמדפסת מחוברת לחשמל, הוצאתם הדפסת ניסיון מהמדפסת עצמה (דרך תפריטי המדפסת עצמה) ובדקתם שהמדפסת מחוברת כראוי לרשת (בחוטי או אלחוטי) כל מה שנשאר זה לוודא שאתם מדפיסים למדפסת הנכונה ואם היא לא מופיע לכם, אז זו בעיית דרייברים. פשוט לחפש בגוגל את המדפסת שלכם לפי הדגם המדוייק, אחת מהתוצאות הראשונות יהיו מהאתר של Brother העולמית, לחצו על דרייברים, בחרו את מערכת ההפעלה שלכם הסכימו לתאנים (אין מה לעשות בלי זה זה לא יורד) הורידו את הקובץ והריצו אותו. הוא כבר ימצא את המדפסת שלכם ברשת ויתקין לכם את כל מה שצריך בשביל שהיא תעבוד. לאחר מכן, כל מה שנותר זה לבחור במדפסת הנכונה. נ. ב. אם אתם מחוברים עם Bcyber של בזק, יש סיכוי שהנתב עצמו חוסם את התקשורת של המדפסת, במיוחד אם היא מחוברת באלחוט.
יכולות להיות לכך הרבה מאוד סיבות, הסיבה הראשית היא דרייבר חסר או חוסר בהגדרה כך שהמדפסת לא מקבלת את פקודת ההדפסה ולכן לא מדפיסה. מומלץ לוודא שבתוכנת ה-Brother המדפסת מופיעה במצב מקוון ומקבלת כתובת IP תקינה, כיוון שהיא מחוברת לרשת הביתית. בנוסף, מומלץ לחבר את המדפסת עם כבל ישירות לאחד המחשבים ולאחר מכן לנסות להדפיס.
תשובה | מספר משיבים משוקלל | אחוז |
---|---|---|
דרייבר חסר | 19.2 | 47.1 |
המדפסת לא מוגדרת כברירת מחדל | 9.1 | 22.3 |
אחר | 5.4 | 13.2 |
כבל רופף או לא מחובר | 4.1 | 10.0 |
תקלה במדפסת עצמה | 2.1 | 5.1 |
המדפסת לא מחוברת לחשמל | 1 | 2.3 |
דף תקוע במדפסת | 0 | 0 |
תשובה | מספר משיבים | אחוז |
---|---|---|
דרייבר חסר | 15 | 42.9 |
המדפסת לא מוגדרת כברירת מחדל | 8 | 22.9 |
אחר | 7 | 20.0 |
כבל רופף או לא מחובר | 2 | 5.7 |
תקלה במדפסת עצמה | 2 | 5.7 |
המדפסת לא מחוברת לחשמל | 1 | 2.8 |
דף תקוע במדפסת | 0 | 0 |
המידע המוצג כאן על "המדפסת לא מדפיסה, מה הסיבה?" אינו מיועד להוות תחליף לייעוץ מקצועי, אלא למטרת העשרה בלבד. אתה לוקח אחריות מלאה על אופן שימושך במידע זה. עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל תשובה אישית. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן ללא אישור בכתב. שימוש ללא אישור יהווה עילה לתביעה.