לאחר גישור בסיוע מידרג הגענו להבנות, הוחזר לי חלק מהכסף ואני חושב שהנושא סגור לשביעות רצוני.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
בוצע גישור
| 22/01/2024
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 22/01/2024 ע"י ליאורה בלוך
הבעל מקצוע החזיר ללקוח 250 ש"ח.
פיצוי כספי בסך 250 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -26/12/2023
חוות דעת:
מיכאל הגיע בזמן ובהתראה קצרה, והתשלום היה הוגן , אך באיתור התקלה מסר שהמנוע נשרף ונדרש להחליף מזגן אך הוא לא מטפל באספקת מזגן. לאחר שפניתי לטכנאי אחר הוא מסר לי שהתקלה בכרטיס בקר המזגן , הטכנאי תיקן התקלה והמזגן חזר לפעולה רגילה.