מוקד מידרג: 1-700-707-233
יעלה ויטנברג, רמת גן.
משוב: 22/11/2024

תיאור השירות:
התקנת נקודת מים עבור הכנה למטבח.
חוות דעת:
הוא טוען שמישהו פתח את השיבר בזמן שהוא עבד ולא הסכים לקחת אחריות. בסופו של דבר הוא הסביר שהכל טוב, פתח את השיבר, הראה לנו שהכל בסדר, שאין מים למעלה והלך. כמה שעות אחרי זה נכנסנו לחדר בעליית הגג וראינו שכל התקרה מוצפת מים ונפוחה. אבא שלי התקשר אליו, אמר לו שכל הרצפה והתקרה במים ושיבוא לתקן. עומר אמר שזו לא אחריותו כי מישהו פתח את השיבר. אחרי שהוא ניתק את הטלפון עלינו לגג לראות את הנזק, ראינו בריכת מים, ניקינו והסתבר שהמחבר שהוא שם כדי לחבר את המים הקרים לחמים זלף, כי הוא חיבר אותו לא טוב. ע"פ הנסיבות זאת חד משמעית אשמתו. התקשרנו אליו, הוא אמר בתגובה שפתחנו את הציר בכוונה ושאנחנו עובדים עליו. אבא שלי הרגיע אותו, אמר לו אין לי מה לעשות נזקים לבית של עצמי ושזה חד משמעית המחבר שנוטף. בסוף הוא לקח אחריות, בא לתקן, הגיע ב21:30 בלילה אחרי יום של התעסקות ואמר "זה לא בגללי, מי שבנה את הבית השתמש בצינור של חשמל במקום מים בגלל זה המחבר לא עובד". אני חושבת שבתור איש מקצוע הוא אמור לדעת שמשהו לא תקין, הוא לא היה צריך לגעת, לחתוך את הצינור ולעשות יותר נזק. אח"כ הוא אמר שזה היה בגלל שהוא לא רצה להשאיר אותנו בלי מים קרים. ביקשנו למצוא פתרון והוא נתן הצעת מחיר על תיקון למרות שכבר שילמנו סכום לא מועט על התיקון לדעתי. צריך לטענתו להחליף את כל הצנרת במחיר מופקע לדעתי, סירבנו, הזמנו אינסטלטור אחר שתיקן בפחות מעשירית מהצעת המחיר שקיבלנו מעומר. סה"כ היה צריך לאטום את החיבור, זה מה שהבעל מקצוע שהגיע עשה ועכשיו הכל בסדר. לתחושתי זה מאכזב, הרגשתי שהוא מערבב אותי, לא לקח אחריות לרגע ונתן רק פירוט ותירוצים.
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
5
זמנים
5
יחס
2

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק