לבסוף, לאחר תהליך גישור עם מידרג, המתקין הכיר באחריותו והחזיר לי את הכסף, כך שבסיכום התנהגותו הייתה אחראית וכנראה הוא ניסה בכנות לתקן את התקלה. לצערי ללא הצלחה.
דירוגים:
כללי
9
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
בוצע גישור
| 24/05/2021
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 24/05/2021 ע"י אוראן אלמליח
העסק החזיר ללקוח חצי מהסכום לשביעות רצונו
פיצוי כספי בסך 409.5 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -12/05/2021
חוות דעת:
היה לא משהו בכלל! לאחר התיקון, התקלה המשיכה ולמעשה הוא החליף מנגנון לחיצה בשתי מיכלי הדחה, כאשר באחר מהם לא היה צורך. לאחר שהסתבר לי שיש לי אחריות של החברה ״גרואה״ הזמנתי אותם והם תקנו את התקלה במסגרת הביטוח.