מוקד מידרג: 1-700-707-233
ג. ש. חיפה.
משוב: 28/07/2023

תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת LACASA שלא קירר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מבחינת שירות, הגעה בזמן וכל השיח מולו היה בסדר. למרבה הצער מקצועית הוא שגה. הבעיה הייתה שהמקרר לא קירר בגלל הצטברות קרח. הוא טען שמערכת ההפשרה תקינה ושיכול להיות שזה נובע מבריחת גז וזה משהו שהוא לא יודע איך לבדוק. שאלתי אם זה יכול להיות בעיית כרטיס בקרה ואמר שלא. המקרר לא תוקן. בסופו של דבר הזמנתי טכנאי אחר שטען שזו בעיית כרטיס בקרה. הכרטיס הוחלף והמקרר חזר לעבוד תקין.
דירוגים:
כללי
3
איכות
1
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק