רז בדק את האפשרות לתקן את מדיח הכלים שלי. לאחר ששלחתי לו תמונה של המדיח והסבר קצר לגבי התקלה רז הבהיר עוד לפני שהגיע שזו יכולה להיות תקלה פשוטה או תקלה שבשלה צריך להחליף את המכשיר. הבעיה של המכשיר היא שהוא לפתע עשה קצר בבית. ההיענות לקביעת תור הייתה מאוד מהירה, התקשורת הייתה בהודעות. כיוון שעכשיו אנחנו מאוד קרובים לראש השנה מאוד שמחתי שהגיע במהירות. לאחר בדיקת המכשיר רז אמר כי הכרטיס של המכשיר לא מתפקד. הוא מיד נסע למעבדה לתיקון. שם הבינו כי הכרטיס איננו תקין. כיוון שהמכשיר ישן אין להשיג בארץ כרטיס כזה. רז ניסה למצוא לי כרטיס ממדיח ישן. לבסוף שילמתי לו רק על ביקור. מאוד מעריכה את המסירות שלו, הניסיון למצוא חלופות, המקצועיות שלו וכמובן את היותו אדם נעים הליכות.