הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע, הסתכל, ניסה לתקן והשקיע. אבל לאחר שיצא המכונה עדיין לא עבדה וכשהתקשרתי הוא אמר שאין מה לעשות רק לרכוש חדשה.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
תגובת העסק:
כפי שיעידו כל לקוחותיי, עשיתי כמיטב יכולתי לסדר את הבעיה. החלפת החלקים הפגומים הייתה בעלות גבוהה יותר מאשר לרכוש מכונה חדשה. שיקפתי ללקוח את המצב ונתתי לו את זכות הבחירה כשהוא בחר שנעשה תיקון "פלסטר" ולא נחליף בינתיים את החלקים בשל העלויות הגבוהות, תוך ידיעה שבמידה והתיקון לא יחזיק יצטרך לבחור אם להחליף חלקים או לרכוש מכונה חדשה. צר על תחושות הלקוח ואני מאחל שנה טובה לכלל לקוחותיי.