הוא היה מקסים! הוא אדיב, מקצועי ונעים. הוא סבלני והסביר לי באמת כל מה ששאלתי. הייתה לי שאלה על משהו קטן, הוא נתן לי הסבר ולא גבה על זה יותר כסף. הוא פתר את הבעיה ובדק שהוא פתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתי שטיינר, שוהם.
משוב: 13/01/2022
תיאור השירות:
בדיקת תנור מחברת קופרבוש.
חוות דעת:
בן אדם נחמד ונשמע אמין. הגיע, השקיע, בדק את התנור והציע לקנות תנור חדש במקום להחליף גוף חימום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עירית י. שוהם.
אשרור: 09/12/2021
משוב: 10/10/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא היה זמין למרות החג, הגיע בשעה שנקבעה, בדק ביסודיות הכל ועשה עבודה מצוינת. הוא אמין וישר, השאיר אחריו הכל נקי ומסודר ולקח לדעתי מחיר מאוד הוגן. אני ממליצה עליו בחום לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר צור, שוהם.
אשרור: 23/11/2021
משוב: 24/09/2021
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני של תנור סימנס.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן. דאג לתיקון הכרטיס באותו היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ברייר, שוהם.
אשרור: 13/09/2021
משוב: 14/06/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור מכל הבחינות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נורית י. שוהם.
אשרור: 21/05/2021
משוב: 22/03/2021
תיאור השירות:
החלפת גומייה בתנור והחלפת גוף חימום במייבש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי, נחמד ונותן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה אשכנזי, שוהם.
משוב: 16/05/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור פירוליטי בילד אין שננעל לאחר ניקוי עצמי.
חוות דעת:
אין מילים הוא בחור מקסים! בטלפון הוא היה מאוד מרגיע והגיע הכי מהר שיכל לפני חג. הוא מאוד אדיב, נחמד, מקצועי מאוד, ישר ידע איך לתקן. הוא שמע שהמקרר מרעיש ותיקן גם את המקרר בלי לגבות תשלום נוסף. שירות 10 בהכל. בחור צדיק שירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורין פלד, שוהם.
משוב: 20/04/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת AIG הכולל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים, הגיע לקחת את הכרטיס ואחר כך הגיע להחזיר אותו. הוא היה אחלה, מקצועי ומצא את הבעיה ותיקן אותה. הזמנים והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד לוין, שוהם.
משוב: 03/03/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! יעיל, מקצועי וגם נחמד. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו חזקיה, שוהם.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
החלפת משאבת ניקוז במכונת כביסה של סימנס.
חוות דעת:
ניסים בחור מקצועי, הייתה לי תחושה שיש על מי לסמוך ואני בטוחה שאיעזר בשירותיו אם אזדקק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 929 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.