ניסים היה מעולה! הוא איש נחמד, חביב, נעים, מקצועי, הגיע בזמן שאמר ואפילו הקדים, הסביר בדיוק מה הוא עשה ולקח תשלום בהתאם. הכל היה פיקס, הוא עשה עבודה מעולה והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיר רד, צור יגאל.
משוב: 18/09/2021
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גלעד בן מיכאל, כוכב יאיר.
משוב: 23/04/2021
תיאור השירות:
תיקון כיריים אינדוקציה כולל החלפת רכיב מסוים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא הגיע בזמן ומהר. המחיר שהוא גבה היה מעט יקר לטעמי אבל הוא לגמרי עדכן אותי בהכל לפני ולא עשה שום דבר לבד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה מרקו, כוכב יאיר.
משוב: 16/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
ניסים בדק את המכונה ולמעשה התברר שיש מגע רופף. לאחר מכן בדק שהמייבש עובד באופן תקין כולל החימום.
כל הביקור היה נעים ויעיל, ציון 10 גורף. הגיע תוך זמן קצר ביותר. טיפל בבעיה במיומנות, בדק בדיקה כוללת את המכשיר תוך שהסביר מה הוא עושה. גבה רק מחיר ביקור שאותו הפחית ב 20 אחוז, מיוזמתו. תענוג של שירות. איש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי טאובר, כוכב יאיר.
משוב: 26/08/2020
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי כהן, כוכב יאיר.
משוב: 02/01/2017
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלכס עמיצור, כוכב יאיר.
משוב: 29/06/2016
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי טלמור, כוכב יאיר.
אשרור: 24/05/2016
משוב: 28/02/2016
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא זכה בכל הכוכבים!! גם שירותי, נימוסי, מקצועי ופתר את הבעיה. המחיר שלו היה הרבה יותר מסביר וכשלא היה לי נוח אז הוא שינה את המועד לזמן שהיה לי יותר מתאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
ציפי סרי, צור יגאל.
משוב: 27/04/2015
תיאור השירות:
ייעוץ על תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הסביר לנו שיש בעיה בכרטיס אלקטרוני או בברז של המדיח ויהיה מאוד יקר לתקן את זה. הוא ממש לא לחץ עלינו לתקן רק הסביר לנו מה העלויות וההשלכות.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר לוין, כוכב יאיר.
משוב: 30/01/2014
תיאור השירות:
תיקון מכשיר חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוא הגיע ולא תיקן את התקלה. רק לאחר 3 שבועות הגיע ומצא את התקלה.
איכות
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 928 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.