בדק את המכונה ואמר לי כמה יעלה להחליף את החלק התקול. המליץ להחליף את המכונה ולא לתקן.
איכות
10
זמנים
10
10
כללי
אביחי מובשוביץ, אלקנה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
מתן ייעוץ טלפוני בנוגע למדיח כלים מחברת WHIRLPOOL.
חוות דעת:
הוא עזר לי טלפונית וחסך לי עלות של ביקור. הוא אמר שייתכן שיש סדק בממטרה ולכן יש נזילה. החלפתי את הממטרה ונפתרה הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חגי פרנק, אלקנה.
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עזר לי לפתור את הבעיה מבלי שהגיע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דביר עקביא, אלקנה.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
לא הייתי מבסוט מההתנהלות מולו. הוא הגיע לתקן את המכונה, הוא אמר שבגלל שהיו הפסקות מים, יש בעיה בצינור והוא עשה איזה שהוא תיקון. התקלה חזרה ושניסיתי לחזור אליו הוא לא ענה לי, גם לא להודעות. בסוף הצלחתי לצור איתו קשר והוא לא רצה להגיע לסדר את הבעיה, הוא הסביר לי מה לבדוק במכונה וחסך לעצמו את הנסיעה.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
עדי היאט, אלקנה.
משוב: 07/06/2017
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דביר עקביא, אלקנה.
משוב: 02/03/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה.
חוות דעת:
אחלה שירות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ליאור פרץ, גני תקווה.
משוב: 23/09/2024
תיאור השירות:
בדיקה כללית למקרר מחברת בקו.
חוות דעת:
ניסים היה טוב, עשה עבודה טובה ועמד בזמנים. המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אדי סולומון, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בא, בדק את המקרר ושלל את האפשרות לתקן אותו. הוא גבה על ביקור ובזה נגמר הסיפור. המחיר היה קצת יקר בעיניי.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
שמואל שטרן, פתח תקווה.
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד במקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, סמכתי עליו והשארתי את הבית פתוח. אני מרוצה מהשירות והוא עשה את העבודה שלו וכאב לי לשם את הכסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שניר פרץ, פתח תקווה.
משוב: 11/09/2024
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! קשה להאמין שיש אנשים טובים כאלה עדיין, אבל אז פוגשים את ניסים ומגלים שהוא באמת ענק. עזר וטיפל בבעיה ואילו הגדיל לעשות ונסע באותו הרגע להחליף חלק קריטי במקרר. מאוד מאוד טוב לדעת שאני במילואים והוא עזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 926 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אויר
מוצרי חשמל ביתיים
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.