תליית מדפים, תיקוני צבע בקירות, התקנת אביזרים באמבטיה כולל אספקת חלקים.
חוות דעת:
צוריאל היה מדהים ואני מרוצה מאוד מהשירות, הגיע בזמן, התנהל בנעימים ובמקצועיות, ממליץ בחום! ציון 10/10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק פרידמן, ירושלים.
משוב: 21/04/2023
תיאור השירות:
תליית מדפים ובניית כוורת יינות.
חוות דעת:
ממליץ מאוד, הוא עבד אצלי כמה פעמים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספיר ליברמן, חיפה.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
תליה של מדפים ומראה בקיר מורכב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל גרודזינסקי, ירושלים.
משוב: 01/10/2024
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ל. ירושלים.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
הרכבת מכסה אסלה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עפרי בר, ירושלים.
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
קיבוע שקעי חשמל, תיקון מסילת תריס, החלפת צלינדרים ל2 דלתות עץ, החלפת בוכנה לדלת ארון עץ, החלפת לוחות פרקט רצפה.
חוות דעת:
צורי היה רהוט, קשוב, זמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר איפרגן, ירושלים.
אשרור: 02/08/2024
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
שנפל חיזוק חיבורים ותליית ארון אמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נח ב. ירושלים.
אשרור: 04/07/2024
משוב: 28/12/2023
תיאור השירות:
התקנת רדיאטור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! לאחר כמה שעות הבחנתי שיש נזילה קטנה , צורי היה אדיב וחזר מהר על מנת לתקן את הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל כהן, ירושלים.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
התקנת זרוע טלוויזיה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! צוריאל בחור טוב, נתן שירות שקט, אחראי ועלות העבודה הייתה סבירה בעיניי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאיר ברדוגו, ירושלים.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
תיקון רגל של מיטה שהתעקמה והוספת דיקט בתחתית המיטה בעקבות בקע שנפער.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עבודה מצוינת, בחור נחמד, שירותי והגיע בזמן. המחיר הוגן לדעתי, לא זול ולא יקר. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
צוריאל, הנדימן, מספר על עצמו: "הגעתי לתחום מתשוקה ליצירה ואומנות. בגיל 17 התחלתי לעבוד בבנייה בעיר הולדתי, אופקים. אני אוהב להכיר וללמוד את הכלים, את החומר ולמצוא פתרונות לבעיות. כדי לאפשר לעצמי לעסוק במגוון תחומים, כמו עבודות עץ ,ציור וצביעה, יצירות אומנות, תכשיטים וכו', בחרתי בתחום הזה. כיום אני עובד כהנדימן כדי לאפשר לעצמי להגשים את החלום וגם ליהנות מהכיף שבחווית נתינת השרות, היכרות עם נשמות טובות, ופתרון בעיות, כשבסוף אני והלקוח נפרדים בחיוך."
תחומי התמחות
:: התקנות , תיקונים, בניה וצבע ותיקוני שפכטל, אינסטלציה ומים, עבודות עץ
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.