היה נחמד! הגיע מהר, היה צריך לחזור כי הייתה בעיה שוב, ובפעם השניה תיקן והיה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ל. כפר סבא.
משוב: 08/12/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש על רעפים.
חוות דעת:
היחיד שמוכן להגיע לעבוד על רעפים, תיאם את התיקון מול הדיירים והגיע בזמן ועשה הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורה זיתוני, כפר סבא.
משוב: 10/06/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש בדירה.
חוות דעת:
חמד בחור מקסים ביותר! הוא לקח מחיר מאוד הוגן, הוא חרוץ, עובד בצורה מקצועית ואיכותית ונתן יחס יוצא מן הכלל. חמד מקסים, אף פעם לא פגשתי בעל מקצוע כזה. יש לי רק דברים טובים יש לי להגיד, שמרתי את המספר וממליצה עליו בחום רב לכל מי שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי לופו, כפר סבא.
משוב: 04/03/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש על גג רעפים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע עבור הדיירים שלי אבל כבר בטלפון הוא היה מאוד נחמד. הגיע באותו יום, נתן פתרון למשהו שכמה אחרים שפנינו לא הצליחו לפתור,ונתן מחיר מאוד הוגן. מבחינתי אפשר לתת לו עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ארוסי, הוד השרון.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש של 120 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין!היה נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר פ. כפר סבא.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון חיבורים של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, נחמד ומקצועי. בהתחלה ניסה לעזור דרך הטלפון אך לא הצליח וכשהגיע בא בזמן ועשה עבודה כמו שצריך ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה לשץ, רעננה.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
העובד שלו היה בסדר ועשה את העבודה בסדר. אבל ששאלתי אותו בטלפון כמה הוא לוקח הוא אמר מחיר מסוים אבל שהעובד הגיע הוא העלה את המחיר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
טל רם, רעננה.
אשרור: 06/02/2018
משוב: 05/12/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא עבד יפה מאוד ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאוה צימרמן, רעננה.
אשרור: 15/01/2018
משוב: 27/12/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
ראשית ביקש ממני בטלפון שאבדוק משהו על מנת לודא שיש צורך בכלל לתקן. היה צורך, הוא הגיע בזמן, היה סימפטי ביותר, עשה את העבודה וגבה סכום הוגן לחלוטין! היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2512 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.