פרוק והתקנה מחדש של אסלה שהייתה נמוכה מידי . חיפוי קיר לאחר השינוי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים פלג, ירושלים.
אשרור: 18/10/2024
משוב: 04/08/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מומלץ בפה מלא :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיתי חותם, ירושלים.
משוב: 08/10/2024
תיאור השירות:
פירוק ברז מחברת גרואה והרכבת ברז מחברת חמת.
חוות דעת:
אריק נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מרדכי ברט, ירושלים.
משוב: 24/09/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה בשירותים ואספקת והחלפת דוד פנימי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה מצוינת. בנוסף, הוא לא ממש הכיר את הבעיה אז לקח לו קצת זמן עד שהצליח לפתור אותה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 968 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון גלישה בסנפלינג
אודות
אריק בזוגיות ואב לשלושה, ומנצל את הידע המקצועי שרכש בעבודה לטיולי סנפלינג עם הילדים. חוץ מלטייל, בשעות הפנאי שלו תוכלו למצוא אותו מנגן בפסנתר או לומד.
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד: "היה לי לקוח שכל התקשורת איתו, מההתחלה ועד הסוף נעשתה בוואטסאפ. הוא מעולם לא ראה אותי ואף פעם לא נפגשנו, אבל הוא סימס לי את הכתובת שלו, את הבעיה שצריך לפתור, את המקום שבו נמצא המפתח, ואפילו השאיר צ'ק חתום ופתוח ואמר לי לרשום כמה שמגיע לי. כשסומכים עליך ככה זה נותן תחושה טובה."
אני אוהב את המקצוע. אני טיפוס פעלתן ,בן אדם של עשייה ואוהב אתגרים – אני אוהב לעזור לאנשים ולפתור בעיות, וזה הכיף שלי."
אם הוא לא היה עוסק בתחום האינסטלציה, הוא טוען שכנראה היה מנחה סדנאות לקבוצות. ובעתיד? הוא שואף להוציא רישיון טיס.
אריק עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים בעצמו.
הוא התחיל את דרכו בכלל כסוכן נדל"ן, עד שהחליט לעשות קורס אינסטלציה, רק בשביל לרכוש ידע בתחום. הוא התאהב, עזב את עולם הנדל"ן, וזמן קצר אחרי הקורס כבר התחיל לעבוד כאינסטלטור.
חוץ מאינסטלציה, הוא עוסק גם בתיקון והתקנת דודי שמש וחשמל.
"הכיף שלי בעבודה הוא לפתור בעיות ללקוחות", הוא מספר. "כבר קרו לי מקרים שבהם לקוחות הזמינו בעלי מקצוע שונים, אפילו מהנדסים, עם מגוון תאוריות לפתרון הבעיה ואף אחד לא הצליח. כשאני הגעתי הצלחתי לפתור אותה בצורה פשוטה ויעילה. זה כיף, זה נותן סיפוק."
תחומי ההתמחות:
:: בעיות אינסטלציה מורכבות
:: איתור תקלות ובעיות בדודי שמש ובוילרים
:: ביצוע פרויקטים גדולים שקשורים לאינסטלציה
:: ביצוע עבודות גובה מורכבות בסנפלינג
אריק מבצע עבודות אינסטלציה ודודים, ועל כל עבודה מעניק אחריות של חצי שנה לפחות, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.