טיפול בפיצוץ צינור תת-קרקעי בגינה, כולל החלפת ברזים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אנטולי טורין, רחובות.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 09/07/2024
תיאור השירות:
הזזת ברזים במטבח.
חוות דעת:
נאלצתי להזיז ברזים במטבח לפני התקנת מטבח חדש בדירה. הגיע בשעה שסיכמנו, עבד במשך מספר שעות וסידר מבחינת ניקיון את המקום אחרי שסיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל א. רחובות.
אשרור: 18/07/2024
משוב: 17/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל בוז, רחובות.
משוב: 10/04/2024
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביעד פפרברג, נס ציונה.
משוב: 23/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ל. רחובות.
אשרור: 17/05/2023
משוב: 15/02/2023
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה אמר, רחובות.
משוב: 21/10/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא הגיע למחרת וטיפל בבעיה באופן מקצועי, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה ל. נען.
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
זו הייתה סתימה רצינית ומורכבת והוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רחלי רוטמן גרגי, כרמי יוסף.
משוב: 25/11/2020
תיאור השירות:
בדיקה עבור נזילה בדירה שעוברת לדירה מתחתיה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, גבה מחיר הוגן והגיע בזמן, לגבי העבודה שהציע אני לא בטוחה שאבחר לעשות אותה עדיין כי אני לא מבינה בתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן זלוטניק, מבשרת ציון.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון נזילה בחיבור של ברז.
חוות דעת:
הוא עזר לי כיצד לפתור את הבעיה בטלפון. הוא אמר לי להדק את אחת ההברגות וזה באמת הסתדר וחסך לי את כל הסיפור. הוא היה מאוד נחמד וסבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2601 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.