היה בסדר גמור! הגיע בזמן והחליף ללא בעיה, נשארו קצת סימנים ברצפה מהויטרינה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורי זוהר, תל אביב.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היחס האנושי שלו היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימה ביבי, תל אביב.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מעולה אדיב, מקצועי וגבה מחיר הוגן בעייני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
edith m. תל אביב.
אשרור: 02/04/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
תיקון ידית בחלון והחלפת שתי ידיות נוספות בשני חלונות.
חוות דעת:
עזרא הגיע בזמן, היה מאוד טוב ומצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ק. תל אביב.
אשרור: 05/02/2024
משוב: 10/09/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מדובר בתריס ישן מאוד שקשה לתקן, הוא הצליח לשחרר את השלבים התקועים והכל עובד מצוין! הוא מאוד טוב, בא בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן דנציגר, תל אביב.
משוב: 02/02/2024
תיאור השירות:
החזרת תריס חשמלי למסילתו.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא קבע את המחיר מראש, ידעתי מה אצטרך לשלם. הוא הגיע, הסתכל ואמר שזה תקלה קטנה, הוא ביקש שאעזור לו והוא הצליח לדחוף את התריס חזרה למסילה, אחרי דקה וחצי זה היה מסודר. הוא איש נחמד מאד, עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי ניסני, תל אביב.
משוב: 26/01/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותיקון דלת חלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הסביר לי הכל, הוא עשה את זה מהר מאוד והוא לקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי ל. תל אביב.
אשרור: 25/01/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס תקוע.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2792 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.