טיפול תקופתי לאחר קניית רכב יד שנייה הכולל תיקון מדחס המזגן.
חוות דעת:
הם היו בסדר, אחרי שעשיתי את הטיפול אצלו, עשיתי עוד תיקון חלקים אחרים באוטו אצל מוסכניק אחר כי הוא לא עשה לי בדיקה של מחשב מה שאומר שפשוט שילמתי פעמיים. הוא לא היה מקצועי וגרם לי לשלם על זה.
איכות
0
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
הי רעש מדאיג מאזור המנוע. ביקשה על הדרך טיפול. ביצעתי טיפול והיה לה טיפול בינוני. סידרתי גם את הרעש מהמדחס. החלפתי גם מנורה לבקשתה. אפילו הבאתי את הרכב חצי דרך אליה כי הייתה לה בעיה להגיע. אחרי שבוע התקשרה ושאלה למה לא ביצע בדיקת מחשב. הסביר לה שזו בקשה שצריכה להגיע ממנה או אם נורה ספציפית דולקת ברכב. אמרה ששכחה ולכן בדקה במוסך אחר שלטענתה לא כל כך סמכה עליו. הציע לה לבוא לבדיקת מחשב בחינם. אמר לה שאם באמת יש בעיה, אז היא תשלם רק על החלק. בסוף לא הגיעה ונתנה משוב שלילי. יש לו תיעוד של הכל בהודעות
הייתי מרוצה, הוא פשוט מעולה! דיברנו בטלפון והוא נתן לי הסברים, הצעת מחיר מפורטת וכרגע הרכב עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אהרון רז, כפר תבור.
אשרור: 24/11/2015
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב מסוג מיצובישי לאנסר, שנת 2004.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שהם עשו. הוא בדק את הרכבה והגיע למסקנה שיש בעיה במנוע. הפתרונות שהציע היו ממש בסדר מהפתרון הקל והזול לפתרון המורכב יותר ויקר בהתאם. בסופו של דבר הוא באמת הצליח לפתור את הבעיה בצורה טובה ולא יקרה יחסית. יצאתי ממש מרוצה ממנו. מה שכתוב עליו באתר נכון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן דיויד, קרית אתא.
משוב: 02/06/2024
תיאור השירות:
טיפול 10000 לרכב מסוג מאזדה CX-5.
חוות דעת:
הוא מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון וכטל, קרית ביאליק.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מכסה מנוע תחתון ברכב מסוג Kia Sportage שנתון 2016.
חוות דעת:
איזה מלך הוא! חבל על הזמן. הוא קיבל אותי בידיים פתוחות ואפילו התחשב בי במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה יופה, חיפה.
משוב: 29/05/2024
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
עידו לוי, עין הוד.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז למזגן.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה! באתי עם דליפת גז למזגן, נאסר עבד על הרכב, אומנם לא הצליח לאתר את הדליפה אך היה הוגן ולא חייב אותי כלל עבור הבדיקה
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל יאנקו, קרית מוצקין.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 07/12/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור ראשי ברכב מחברת הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ב. חיפה.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 08/12/2023
חוות דעת:
היה מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון לוגודקין, חיפה.
משוב: 23/05/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גיר לרכב מסוג יונדאי אי 10.
חוות דעת:
השירות מעולה. המוסך מאוד התאמץ לפתור את הבעיה אך לא הצליח. נפתר רק בכלי מחשב של מוסך מורשה. אך בסה"כ מוסך מצוין.
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.