החלפת פלאנג' במנוע ברכב מסוג פיג'ו 2008 שנתון 2016.
חוות דעת:
אחלה בחור, אחלה שירות ואחלה מחיר בעיניי. הוא היה בסדר גמור, בחור מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורה ארנרייך, צפת.
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 80000 ברכב מסוג שברולט אורלנדו שנת 2013.
חוות דעת:
היה מאוד אדיב ונחמד, לא הצליח לפתור את הבעיה.
איכות
7
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
אלירן דמרי, חצור הגלילית.
משוב: 06/08/2014
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לבולמים.
חוות דעת:
הגעתי אליו והוא ייעץ לי מה כדאי לי לעשות וגם הסביר בדיוק איך לעשות זאת ובכך הבעיה נפתרה. אני מאוד מרוצה ממנו, הוא באמת בנאדם על הכיפאק.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
משה אורן, כרמל.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון גיר ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה. עשה עבודה טובה, עידכן אותי בכל דבר וגם המחיר שלו היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירה קונטורוביץ, קרית ביאליק.
משוב: 14/11/2024
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מחברת סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא בחור עשר! והשירות עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא אקסלרוד, קרית אתא.
משוב: 10/11/2024
תיאור השירות:
תיקן משאבת דלק ברכב מסוג SUZUKI ALTO שנתון 2010.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והוא עזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן הרוש, עכו.
משוב: 05/11/2024
תיאור השירות:
החלפת משולש.
חוות דעת:
מקצוען, עבד מהרגע להרגע. אדיב ומסביר את התקלה..
בסך הכל אחלה חוויה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
מיכל שרון, חיפה.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע כולל עבודה, החלפת בוכנות לתא מטען ומשאבת מים.
חוות דעת:
היה באמת שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור טובול, חיפה.
משוב: 28/10/2024
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי וס, חיפה.
אשרור: 27/10/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא היה בסדר גמור ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1095 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.