תיקון דוד שמש על גג בניין מגורים שכלל ניקוי צינורות.
חוות דעת:
גבי היה בסדר גמור, נתן הסבר ועשה את העבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר וינריב, פתח תקווה.
אשרור: 29/08/2022
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
אדיב ושירותי מאוד, מקצועי והמחיר הוגן. מומלץ!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ימין, פתח תקווה.
אשרור: 24/04/2022
משוב: 20/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש כולל ניקוי קולטים.
חוות דעת:
מצוין! אחלה בן אדם. הייתה לי בעיה בדוד שלא סיפק מים חמים, גבי הגיע במהירות, אפילו הקדים, עשה עבודה מקצועית ובמחיר הוגן מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חי נחום, גבעת שמואל.
משוב: 15/12/2021
תיאור השירות:
תיקון חור בצינור דוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי ל. פתח תקווה.
משוב: 25/11/2021
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום וחיבור לחשמל של דוד שמש 30 ליטר מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי! מקצוען, נחמד ואדיב. אני רק חושבת שהיה יכול להיות זול יותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רמי ווקסמן, פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2021
משוב: 04/02/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש בעקבות זרימה לא טובה של מים חמים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור! עשה עבודה טובה והיה מקצועי. לא הלך על האופציה הכי יקרה והציע לנו כמה אלטרנטיבות ובחרנו. היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה הרשקוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 12/06/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ומקצועי, עבד במהירות ולקח מחיר הוגן. מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1029 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
שאלות ותשובות עם גבי
טכנאי דודי שמש נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.