לאחר מספר ימים ראיתי שהתריס זז מאוד לאט וגם התריס לא עולה עד הסוף כמו בעבר. בעלי סידר שיעלה עד הסוף לאחר תקלה. למרות שהובטח לי שהמנוע באיכות מצויינת, הוא נע יותר לאט מהתריסים האחרים המותקנים בבית. עכשיו אני צריכה למצוא מישהו אחר לתקן. זה חבל מאוד.
הוא היה מצוין! לא הייתי בזמן העבודה אבל היה מקצועי, תיקן ועשה את העבודה מהר וטוב. התקשר לדיירת, הודיע לי מה הבעיה ואמר לי כשסיים את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ס. רמת גן.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 28/02/2024
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן א. רמת גן.
אשרור: 30/06/2024
משוב: 14/09/2023
תיאור השירות:
החלפת חבלים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
אהרון היה מעולה! הוא הגיע בהתראה קצרה ובזמן, תיקן את הבעיה ואנחנו מרוצים. המחיר הוא כמו המחירים הרגילים לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון חמו לפלר, רמת גן.
אשרור: 27/06/2024
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! אהרון מקצועי, נעים ונחמד. הבין את התקלה מהר מאוד והסביר בדיוק את הבעיה. לאחר יומיים, התקשרתי שוב היות והילדים שיחקו עם התריס, ענה לי באופן נעים והגיע שוב ללא תשלום נוסף!!! אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאוה שנפ, גבעתיים.
אשרור: 17/06/2024
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
תיקון סוגרים לשישה תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא בדק לי את כל התריסים ותיקן את מה שהיה צריך. הוא קצת איחר אבל התקשר מראש להודיע והכל היה בסדר גמור. גם המחיר שהוא גבה היה הוגן לדעתי, לא בשמיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלכס זילברמן, לוד.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון חשמלי של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא לא גבה תשלום, אחרי שהסביר בטלפון הצלחתי לתקן לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 650 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אהרון נשוי ואב לשלוש בנות, ומעיד על עצמו שהוא בנאדם של בית.
לפני 12 שנה הגיע אהרון לתחום האלומיניום והתאהב. אחרי שנה אחת שבה עבד כשכיר הוא החליט להיות עצמאי והקים את "תריסי אור".
אהרון אוהב את העבודה ונהנה ממה שהוא עושה. "מכל עבודה שאני עושה אני יוצא עם חיוך. זה נותן סיפוק. אני גם נהנה מהעובדה שאני לא כל הזמן באותו מקום. אני מגיע למקומות שונים ופוגש אנשים חדשים כל הזמן."
כשאהרון לא עוסק באלומיניום תוכלו למצוא אותו בבית בחיק המשפחה, או עוסק בספורט, בעיקר באהבה השנייה שלו – כדורגל. לא רק שהוא לא מפספס צפייה במשחקים, הוא גם משחק בעצמו
אהרון הוא המנהל והבעלים, שמתמחה בעבודות אלומיניום ובתיקון תריסים וחלונות.
אהרון עוסק כבר 12 שנה בתחום האלומיניום, ומעיד על עצמו שהוא אוהב את התחום ונהנה מהעבודה. "אני אוהב לעשות דברים חדשים לאנשים. יש סיפוק מזה, גם מהעבודה עצמה וגם מהפידבקים של הלקוחות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת ויטרינות
:: תיקון והתקנת תריסים
:: התקנת גגונים
:: ייצור והתקנת חלונות
:: התקנת דלתות
:: תיקון רשתות
:: התקנת זכוכיות
אהרון מבצע את כל עבודות האלומיניום והתיקונים בצורה מקצועית ואמינה, ומעניק שנה אחריות על כל עבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.