אבי היה מאוד אחראי ומאוד נעים. הוא היה שירותי ונתן אחריות מלאה על העבודה שביצע זה מאוד תרם לאמינות שלו. הייתי מרוצה ממנו סך הכל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
בני בן דור, בת ים.
משוב: 17/11/2020
תיאור השירות:
החלפת מערכת מים מרכזית בבניין, שיפוץ גג ובעיות נוספות.
חוות דעת:
עבדתי עם הרבה קבלנים ולא זכור לי אף אחד כל כך בסדר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי רייכנר, כוכב יאיר.
אשרור: 11/01/2022
משוב: 14/07/2021
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ודים נודלמן, תל אביב.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
שבירת קיר בין חדר שינה למרפסת, תיקוני צבע והחלפת ריצוף.
חוות דעת:
הוא היה עשר! נתן לי שירות מעולה והיה מדהים! עשה עבודה מקצועית ויפה, שמר על הניקיון ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור א. ראשון לציון.
משוב: 02/07/2021
תיאור השירות:
שיפוץ מקלחת.
חוות דעת:
אבי ובנו שקד, אנשים מאוד מאוד נחמדים, מקצועיים והעיקר אמינים ויסודיים, עמדו בזמנים, עשה עבודה יסודית, יצא פשוט מדהים והכל בשקיפות מלאה !!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ק. ראשון לציון.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
תיקון קיר בטון חיצוני.
חוות דעת:
הכול היה בסדר גמור, הוא עמד בלוח הזמנים ובסך הכול אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נ. ג. תל אביב.
משוב: 03/06/2021
תיאור השירות:
צביעת דירת שני חדרים.
חוות דעת:
היה אחלה ממש! עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
ביקורת איטום ונזילות בקירות של בית לפני כניסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אבי בחור ממש אמין והוא נתן שירות טוב מאוד, רק שלהרגשתי המחיר שלקח היה די גבוה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/12/2021
תיאור השירות:
פירוק קרמיקות והדבקה ואיטום.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/05/2021
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בדירה.
חוות דעת:
אחלה בחור. בעל מקצוע מדהים ואיש ישר. אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
-1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
פיקוח חיפויי אבן
אודות
רקע מקצועי
אבי מתמקצע בעיקר בשיפוצים וחיזוק מבנים. הוא החל את דרכו כעצמאי, בשנת 2007 הקים חברה עם שותף נוסף העוסקת בפרויקטים גדולים וקטנים כאחד. לאבי יש ניסיון בהפעלת ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) משירותו הצבאי.
אבי מספר על שלושה אבני דרך משמעותיות במהלך הקריירה שלו: הראשונה היא עבודתו כקבלן משנה על המתחם שהיום הוא של חברת הכבלים והתקשורת "הוט" והוא עובד עד היום כקבלן הבית של החברה. פרויקט נוסף שאבי מתגאה בו היה בשנת אלפיים שהיה אחראי על שיפוץ 600 חדרים במשרד האוצר. האבן דרך המרגשת ביותר עבורו היה פרוייקט שיפוץ של 3 קומות במחלקה האונקולוגית בהדסה עין כרם.
כדי לזכות באמון של לקוחותיו, אבי מעיד שהוא קודם מבצע את העבודה לפני שהוא גובה כסף, כדי לוודא שהלקוח באמת יהיה מרוצה מהשיפוץ ומהתוצאה.
רקע אישי
בילדותו, אבי גבאי היה עוזר לאביו בעסקיו בתחום האינסטלציה, עד שיום אחד השכן שלו ביקש ממנו שישפץ את חדר האמבטיה שלו. זאת הייתה העבודה הראשונה של אבי בתחום, ושם כבר הבין ששיפוצים זה המקצוע שלו. כל זה קרה בשנת 1985, מאז עברו 36 שנה ואבי מספר שתשוקתו למקצוע רק גדלה.
אבי תושב חולון, נשוי באושר ואב ל-4 ילדים. אבי מספר בגאווה שהצליח להעביר את אהבתו למקצוע לילדיו, כל בניו הגדולים עבדו איתו ועכשיו בנו הקטן מתלווה אליו לעבודות.
אוהב מאוד את הים, יש לו רשיון סקיפר והייתה לו יאכטה שנים רבות.
אבי מספר שהמניע שלו להתפתח בתחום הוא תגובות הלקוחות שלו בסוף העבודה: "ההערכות הן מעבר לכסף- זה מה שגורם לי לקום כל בוקר בכיף. לקבל זר פרחים הביתה, לקבל ברכה יפה או ציור שהכינו לי, לדעת הלקוחות חושבים עלי גם אחרי העבודה ושולחים לי ברכות חג שמח".
מטרתו האישית של אבי היא לשמור על שמו הטוב של המקצוע, במיוחד מי ששומר על רמה גבוהה, אמינות וכן יחסי אנוש.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.