תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל גולדשטיין, תל אביב.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה ותיקון עובש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עשה עבודה נקיה וטובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענת ק. תל אביב.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
תיקון צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא מאה אחוז. אינסטלטור ישר, אמין ויעיל. הוא ידע איך לסדר הכל בלי להרוס את הקירות. זו בעיה שהרבה אינסטלטורים אחרים ניפחו והוא עשה אותה בצורה פשוטה, יפה, מסודרת ונקייה וגם הסביר לי כל דבר שעשה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל א. תל אביב.
משוב: 20/11/2023
תיאור השירות:
תיקון צינור ברז וניקוי שני פתחי צנרת.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל גרין, יפו.
אשרור: 08/09/2022
משוב: 31/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת מקור רטיבות ותיקוני רובה במקלחת.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה, איכותית ומקצועית לשביעות רצוני המלאה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה מונק, תל אביב.
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה, החלפת צנרת מים ותיקון לחץ מים בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, נחמד, הגיע מהר והיה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר א. תל אביב.
משוב: 23/05/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת ניקוז חיצונית על קיר הבנין.
חוות דעת:
למי שצריך, מבצע עבודה בגובה, לא כל אינסטלטור ערוך לעניין.
הגיע בזמן, תיקן את הדרוש במהירות וללא עיכובים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר שקד, יפו.
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחיבור צנרת מים בין שתי דירות.
חוות דעת:
שחר הגיע תוך 10 דקות מרגע השיחה ולמחרת סיים את כל הטיפול בתקלה. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן מ. תל אביב.
משוב: 30/04/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה + פתיחת סתימה שהייתה בצנרת המים החמים במקלחת על הדרך.
חוות דעת:
הגיעו 2, עבדו בצורה יעילה, מקצוענית ואדיבה. לקחו מחיר הוגן והגיעו מהר. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2025 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.