הסביר לי איך לפתור את התקלה בצורה עצמאית, הוא היה יותר מנחמד! חסך לי ביקור טכנאי, זמן וכסף. נתן לי טיפ מצוין ויחס אדיב ונעים. פשוט מצוין!
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
נתי נכטיילר, ירושלים.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון כיריים חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! עזר לי מאוד והסביר לי בצורה ברורה איך לתקן את הקצר שהיה בכיריים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רחלי כיטכס, ירושלים.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
חנן היה ממש מקסים, התקשרתי בגלל שהכיריים החדשות לא עבדו. הוא אמר שהוא לא מטפל בבעיה הזאת אבל הוא הפנה אותי למישהו אחר שכן יכול לעזור לי. ביום למחרת חנן התקשר לשאול אם התקשרתי לבחור השני ואם הסתדרתי. שניהם היו מדהימים והכיריים תוקנו בצורה טובה. חנן פשוט אמין וישר שיכל להודות שלא מטפל בבעיה ולהעביר אותה לאדם אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה עטר, ירושלים.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע להחלפת כרטיס מסך בכיריים חשמליים.
חוות דעת:
בן אדם אמין! הבין מה הבעיה, הציע שיהיה יותר זול עבורי לפנות לחנות. הוא הפנה אותי בהתאם לחנות ספציפית שטיפלה לי בזה במקום וזה באמת היה הרבה יותר זול.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תחי'ה גץ, גבע בנימין (אדם).
אשרור: 31/12/2019
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
מכירה והתקנה של 2 מכונות כביסה מחברות MIELE וBOSCH.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, חנן היה מאוד נעים, הוא הגיע והסביר על הכל, הייתה נזילה קטנה אז הוא חזר לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון רביב, מבשרת ציון.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
החלפת כירים חשמליות.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה מאוד מקצועי ואדיב
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ר. ו. ירושלים.
משוב: 11/07/2021
תיאור השירות:
תיקן תנור וכיריים שניזוקו אחרי הצפה.
חוות דעת:
היה תותח! ממליץ בחום! אין כמוהו בעולם. שירות הכי אדיב ונחמד שיש, מחירים מעולים ויחסי אנוש מהטובים שתמצאו. תותח אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד קראוס, ירושלים.
משוב: 25/09/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בשחרור נעילת תנור מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא ממש עזר לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יפתח טייכר, ירושלים.
אשרור: 22/09/2024
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא הגיע כדי לבדוק אם המכונת כביסה מקצרת, ובסוף לא מצא את התקלה מכיוון שזה לא היה במכונת כביסה. הוא היה מקצועי ואנחנו ממש מרוצים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ג. ירושלים.
משוב: 20/09/2024
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ותיקון תא תחתון בתנור אפייה.
חוות דעת:
היינו לא כ"כ מרוצים, הוא לקח גם מחיר עבור הביקור וגם מחיר על התיקון אבל אמר לנו מראש ובתנור יש שני תאים והוא בדק רק את אחד מהם ואת השני אמר שנזמין אותו שוב והוא יגיע. חוץ מזה הכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
2
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2367 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.