מאוד נחמד! אדיב, דייקן, ישר, מקצועי! כל מה שתצפה מטכנאי! אדם מאוד נחמד, מנומס, בא לתקן מכונת כביסה ומצא בשניות את התקלה. גבה כסף מינימלי וחיכה לראות שהכל בסדר. אפילו בדק לי את המייבש התקול שממנו התייאשתי והציע לי בכלל לא לתקנו אלא לקנות חדש כדי לא לבזבז תיקונים. בהחלט שמרתי אותו באנשי קשר! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן אדלמן, ירושלים.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונה כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בחור טוב. בא בזמן, הביא את החלקים, עשה מאמצים ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים שלום, ירושלים.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה והחלפת גוף חימום לתנור מחברת מילה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, נעים מאוד, הגיע בזמן ותיקן מהר. זה לא זול אבל גם לא יקר בטירוף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסנת מאייר, הר גילה.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה חמוד, הוא בדק את המכונה ובסוף לא תיקן כי העלות של התיקון הייתה מאוד גבוהה והמחיר של הביקור לא התקזז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב י. טלמון.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מקסים! מעולה, אין דברים כאלו. איתר בעזרת סרטון שצילמתי את הבעיה במייבש כביסה. שלח לי קישור לקניית החלק (לא ממנו) וכל זה בחינם וללא כל הכרות מוקדמת ביננו. פשוט מדהים. אין דברים כאלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יהוסף בקר, ירושלים.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
ניקוי מכונת כביסה מחברת Bosch בעקבות נזילת מים מהמכונה.
חוות דעת:
השירות היה מטורף, אין דברים כאלה! חנן השקיע בניקוי וניסה כל מיני תוכניות בשביל לנסות לייצר שוב את התקלה. המחיר היה זול מידי בעיניי וגם אמרתי לו את זה. הוא אמר גם שאם המקרה יחזור על עצמו הוא יחזור שוב לטפל בבעיה ללא עלות נוספת!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפתח טייכר, ירושלים.
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא הגיע כדי לבדוק אם המכונת כביסה מקצרת, ובסוף לא מצא את התקלה מכיוון שזה לא היה במכונת כביסה. הוא היה מקצועי ואנחנו ממש מרוצים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרי ב. ירושלים.
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא אמר לי מראש לבדוק שזה לא בעיה באינסטלציה ואני לא הצלחתי לבדוק טוב לכן הוא הגיע והבעיה הייתה באינסטלציה ולא היה לו איך לעזור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.