פניתי לחי והוא הפנה אותי לבעל מקצוע אחר בשם עומרי. עומרי עשה את ההתקנה, ואנחנו מרוצים ממנו, הוא נעים, אמין ועובד טוב מבחינת עמידה בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני מזרחי, ירושלים.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת פמילי, 1 ורבע כ"ס ו-1 כ"ס, כולל אספקה.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! עשה את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר וגם כשהיו דברים שלא הבין ממני בטלפון שצריך לעשות, הוא בכל זאת לא גבה עליהם תוספת של כסף. באמת נתן שירות יוצא דופן, הוא בחור ישר כמו סרגל עד השקל האחרון, הגיע בזמן, תקתק את העבודה, לא התבכיין והיה אחלה גבר. בחור טוב ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת דסקל, ירושלים.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 03/01/2019
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליקס מ. ירושלים.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! חי הגיע בזמן, הוא אדיב ומאוד מקצועי. מייד איתר את התקלה ותיקן אותה. מחיר השירות היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה מלו, ירושלים.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והרכבת חדש.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, היה אדיב. סיים לפני הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ריבלין, ירושלים.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי רגיל.
חוות דעת:
אחלה בן אדם, אחלה של שירות. היה הוגן מאוד חיכה יומיים כדי לראות שהתקלה תוקנה ורק אחרי זה ביקש תשלום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית צפריר, רחובות.
אשרור: 24/09/2024
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי ל. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 19/09/2024
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
החלפת כבל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שור, רעננה.
אשרור: 16/09/2024
משוב: 09/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש רגיל לחדר שינה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית ד. רעננה.
אשרור: 13/09/2024
משוב: 10/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 687 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי ומתקין מוסמך משרד העבודה
אודות
חי הוא בעל חברת מיזוג אוויר ועל כך הוא מספר: "החברה עוסקת בהתקנה, שירות ומכירת מזגנים. אנחנו מתמחים בכל מערכות מיזוג האוויר עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום. אמינות ושירות מעל הכל".
תחומי התמחות
:: מיזוג דירות חדשות / יד 2
:: תיקונים
:: מכירה והתאמה של מזגנים לחלל המבוקש
:: שירות מרמת תכנון המקום ועד עבודות גמר ופינישים
ותק בתחום
משנת 2009: 8 שנים כשכיר ו-7 שנים עצמאי.
האחריות כוללת
:: 5 שנים אחריות על העבודה
:: אחריות על חלפים ותיקונים
הכשרה
טכנאי/מתקין מוסמך של מערכות מיזוג אוויר על ידי משרד העבודה.
רשאי להתקין ולתקן מזגנים מכל החברות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.