מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, הרצליה.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
עזרה לא רגילה, הוא בחור מדהים ואני מעריכה מאוד את העבודה שלו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
210 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
שי דגן, הרצליה.
משוב: 13/11/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי כ. הרצליה.
משוב: 02/10/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה בברז, החלפת מנגנון.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ש. הרצליה.
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי ל. הרצליה.
אשרור: 17/12/2020
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה זמין, אדיב, עשה עבודה טובה ובמחיר משתלם מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב מזרחי, רמת השרון.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון זרימת מים במקלחת.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור גרניש, הרצליה.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של טוחן אשפה והחלפת סיפון לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצוען ,הגיע בזמן שהבטיח, פתר את הבעייה ולקחת מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני יוסף, ירושלים.
אשרור: 14/11/2024
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור וסיפון שרשורי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה דון, רחובות.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שמתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! מתן הגיע בזמן, פתר את הבעיה והחליף את כל העבודה ״המאולתרת״ שהייתה עד כה באופן מקצועי ביותר. השרות היה מעולה, מתן אדיב, נעים, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה אוקסמן, רחובות.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 872 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.