היה 10, הגיע בזמן, היה אדיב ועשה עבודה טובה! הכל עובד טוב ובנוסף הוא לקח מחיר טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית גראמה, נתניה.
משוב: 05/08/2021
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן פרי, נתניה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה והתקנת ברז חדש כולל ברז ניל.
חוות דעת:
היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבה ת. הוד השרון.
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
החלפת לחצן, הקמת גורס, שינוי עובי צנרת יציאה. הסבר ברור. נעים הליכות ודייקן
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה אביב, תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון ויכמן, חולון.
משוב: 15/09/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי קרקו, ראשון לציון.
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה, התקנת צינור למכונת ייצור קרח במקרר, החלפת סיפון וחיבור מדיח לברז.
חוות דעת:
מתן דייקן, איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נעים הליכות, מסביר בסובלנות מה הוא מתקן וכיצד. למען ההגינות, איני בקיא במחירים הנדרשים. המחיר נראה לי מעט יקר, אך אין ספק שעשה עבודה מצויינת ומגיע לו לקבל את התמורה. ממליץ עליו בלב שלם. במידת הדורך אני אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה דון, רחובות.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת שמתחת לכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! מתן הגיע בזמן, פתר את הבעיה והחליף את כל העבודה ״המאולתרת״ שהייתה עד כה באופן מקצועי ביותר. השרות היה מעולה, מתן אדיב, נעים, מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לנה אוקסמן, רחובות.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליסה אוטקין, תל אביב.
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה ממש מהיר, הסביר גם הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 862 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.