הוא מצוין, עמד בזמנים והיה מאוד נחמד, מאה אחוז. הוא סידר את זה בצורה הכי טובה שיש, אני מודה לו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה א. חיפה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח כלים מחברת BOSCH.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מאוד זמין, בדק בצורה יסודית ובסופו של דבר לא אותרה נזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה שקד, קרית טבעון.
אשרור: 29/01/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
עמרם בר יעקב, קרית טבעון.
אשרור: 11/08/2022
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס בעקבות תקלה E05.
חוות דעת:
מרוצה מאוד, שעתיים לאחר פנייתי בשל מדיח כלים סימנס תקול, כבר התייצב לתיקון. הודיע מראש מה המחיר וכך אומנם היה. לאחר שעזב המדיח עובד כרגיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל ב. חיפה.
אשרור: 16/07/2022
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מדיח כלים שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
ניסים נתן לי הוראות בטלפון לבדיקות במדיח והסביר לי איך לחזק את הצינור כך שהבעיה נפתרה מרחוק. הוא פשוט איש אחלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
לודמילה סלובודיאנסקי, קרית ביאליק.
אשרור: 17/05/2022
משוב: 18/03/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
ניסים היה מצוין אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד רביבו, חיפה.
אשרור: 01/05/2022
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים סימנס שכלל החלפת סנסור כניסת מים חשמלי.
חוות דעת:
וואו, לא קוראים לו איציק, קוראים לו הצדיק(: חווית השירות הייתה נדירה, פשוט אין לי מספיק מילים כדי לתאר את אורח הרוח, הסבלנות והשירות. עוד לפני שהוא הגיע הוא היה איתי בטלפון 20 דקות וניסה להסביר לי ולחסוך את ההגעה, בסוף בא למחרת בשישי מהרגע להרגע. הוא היה הגון, הוגן, ישר וסבלני, אם היה יותר מ 10 זה מה שהייתי נותן לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן בורוכוביץ, חיפה.
אשרור: 29/04/2022
משוב: 28/02/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תקול במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הציע חלופות בטלפון, הגיע בזמן, תיקן במקצועיות ובמהירות ווידא שהכל תקין לפני שהלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גאולה פנחס, חיפה.
אשרור: 24/04/2022
משוב: 14/02/2022
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אדם מקצוען, עשה את העבודה כמו שצריך ונתן יחס מעולה. אני מבסוטית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר צוריאל, חיפה.
אשרור: 18/04/2022
משוב: 15/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת סתימה במדיח כלים.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! בא, בדק וניקה. לקח מחיר הוגן שאמר לי אותו מראש. היה מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 478 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.