הוא מקצועי ובסה"כ עשה עבודה טובה. הוא גבה קצת יותר ממה שסיכמנו בהתחלה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אבירם טולדו, נתניה.
משוב: 13/04/2023
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גנאדי מירצקי, נתניה.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן 3 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה מקצועי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן זינגר, נתניה.
משוב: 29/08/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
אני רוצה להודות לברוך ולצוות שלו, שנתנו שירות יוצא דופן, הגיעו בזמן שתאמנו, עשו עבודה מקצועית, השאירו סביבת עבודה נקייה וכל זה בחיוך ואווירה טובה! ממליץ בחום ושירבו אנשי מקצוע כמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו רם, אבן יהודה.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
החלפת יחידה פנימית במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי סורוקין, נתניה.
אשרור: 17/10/2021
משוב: 26/08/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן חברת תדיראן 2 כוחות סוס, כולל פירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לא הספיק לסיים באותו יום וחזר יום אחר לסיים את העבודה. הגיע בזמן, המחיר היה מעט גבוה לטעמי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
משה מועלם, נתניה.
אשרור: 17/09/2021
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגני אלקטרה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! שרות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סאשה סקיבין, נתניה.
משוב: 08/08/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת סאגה.
חוות דעת:
התקשורת איתו הייתה טובה והוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן ש. נתניה.
משוב: 03/08/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי שלושה כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ברוך היה סבבה! הוא עשה עבודה מקצועית, לקח מחיר הוגן והיה שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פביאן סוחוביצקי, נתניה.
משוב: 01/08/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה ותיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שלו, הוא עשה עבודה טובה ומקצועית. אפילו פתר בעיה של מזגן אחר שאחרים לא הצליחו לפתור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 358 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אישור משרד העבודה לעבוד בתחום מיזוג האוויר
אודות
ברוך הוא מנהל עסק המעניק שירות מיזוג אוויר, על כך הוא מספר: "העסק הוקם מתוך אהבה למקצוע. הערכים המובילים אותנו הם מתן פתרונות יצירתיים למגוון בעיות, תוך שרירותיות והתחשבות בצרכי הלקוח. אנחנו מאמינים במקצועיות, עבודה תוך שמירה על סדר וניקיון, אדיבות וזמינות ללקוח".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.