הגיע בזמן, שירות טוב. בסה"כ הייתי מרוצה. רק שבסוף שאלתי שאלה ולא ענה לי, הרגשתי שזה היה קצת לא לעניין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דורית ויטונסקי, חולון.
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור ותיקון רכיב נוסף.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי, זריז וסימפטי. לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חזי עקיבא, חולון.
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד! הוא אמר לי מראש את המחיר וזה בדיוק כמה שהוא לקח.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרגו כ. חולון.
אשרור: 25/08/2023
משוב: 13/04/2022
תיאור השירות:
החלפת ואספקת שני ברזי ניל לכיור במטבח והחלפת ברז חמת.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מעולה, עשה עבודה מצויינת. מאוד יעיל, מקצועי, אמין וגם בן אדם בעל יחס אנושי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרה מ. בת ים.
משוב: 04/07/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין.
חוות דעת:
ארז היה מעולה! הוא טיפל בבעיה, היה זמין ובסך הכל אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורד גבאי, חולון.
משוב: 10/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
ארז היה בסדר גמור, הגיע תוך שעתיים, הסביר לי הכל ולדעתי המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי דדבייב, חולון.
משוב: 28/03/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הגיע בזמן, השאיר הכל נקי והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דוד חנוך, חולון.
אשרור: 10/03/2022
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
תיקון אסלה וניאגרה מונובלוק הכולל תיקון נזילה, הדבקת האסלה והחלפת מנגנון.
חוות דעת:
ארז היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1868 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ארז גר בתל אביב, נשוי באושר ואב לשלושה.
הוא למד אינסטלציה עוד בבית ספר, ואחרי הצבא כבר היה לו ברור שזה הייעוד שלו. שלושה חודשים אחרי שהוא עבד כשכיר הוא החליט לפרוש כנפיים והקים את "ארז אינסטלציה". אבל הוא לא הסתפק רק בלהיות עצמאי ותוך כדי ניהול העסק הוא המשיך ללמוד ולעשות השתלמויות בתחום.
ארז מעיד שהוא מוצא סיפוק בעבודה ונהנה מהקשרים שנוצרים עם הלקוחות. " אני אוהב את העבודה, היא עושה לי טוב. אני נהנה מהאינטרקציה עם הלקוחות, זה נותן סיפוק גדול מהעבודה".
בשעות הפנאי תוכלו למצוא את ארז עוסק באהבה השנייה שלו: הים. כשהוא לא עושה עבודות אינסטלציה הוא משקיע את הזמן בגלישה
ארז מנהל חברה המספקת שירותי אינסטלציה, בבעלותו של ארז קרויזמן.
ארז עוסק כבר 25 שנה בתחום האינסטלציה, ומעיד על עצמו שהוא אוהב את התחום ונהנה מהעבודה.
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: הגברת לחץ מים
:: תיקון ניאגרות וניאגרות סמויות
:: החלפת ברזים
:: החלפת כלים סניטריים
:: תיקון והחלפת קווי מים וביוב
:: תיקון דודים
הם מתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה ועובדים בדייקנות ומקצועיות. על כל עבודה תקבלו אחריות מלאה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.