תיקון איטום של ניקוז מים ושטיפת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
אבי היה בסך הכל בסדר, הוא הגיע מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה ר. כוכב יאיר.
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
איתור תקלת אספקת חשמל למזגן.
חוות דעת:
היה נהדר! להבהיר: התקלה הייתה לכאורה במזגן, וכך גם אובחנה ע"י בעל מקצוע קודם. אבל אבי במקצועיות החל את הטיפול בבדיקת מתח החשמל המוזן למזגן ואיתר נכון את הגורם לתקלה, שכלל לא הייתה במזגן עצמו. מרגע איתור התקלה באספקת החשמל, הטיפול היה פשוט ביותר. אבי אדם מקצועי, שירותי, נענה לקריאה מעכשיו לעכשיו - למרות תקופת שיא תקלות מזגנים, בקיץ. כאמור, איתר נכון את התקלה וחסך הוצאה גדולה יותר, שלשם זה הלך לכאורה על סמך המלצות של בעלי מקצוע אחרים. מנגד, אבי חמוד וקשקשן, מה שפוגע מעט בקצב עבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הדר מסודה, צור יצחק.
משוב: 21/09/2022
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז, מילוי גז והחלפת צינור פח במזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אמין, ישר ומקצועי מאוד, מראש היה ממש שקוף לגבי כל המחירים וענה לנו על כל השאלות. באמת יש לי רק דברים טובים לספר עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון מקובסקי, צור יצחק.
אשרור: 22/11/2021
משוב: 23/08/2021
תיאור השירות:
אבחון למזגן מיני מרכזי שלא קירר בסלון.
חוות דעת:
אבי הגיע, אבחן את הבעיה שהייתה לי במזגן אבל אמר לי מראש שהוא לא יצליח לעשות את העבודה ולכן לא לקח כסף על הביקור, הוא היה מדהים! מאוד נחמד, הסביר לי מה צריך לעשות והמליץ לי על בעלי מקצוע. הוא היה ממש אחלה, אם יכולתי לתת 15 מתוך 10 הייתי עושה את זה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסיי אילייבסקי, צור יצחק.
משוב: 03/11/2021
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את הקירור של המזגן, אחרי בדיקה הוא ראה שהכל בסדר והמזגן אכן קירר. הוא הסביר לנו שיכול להיות שהבעיה נובעת מהכרטיס אבל המליץ לא להחליף בינתיים. התרשמתי שהוא אמין ולא סתם רוצה לבוא ולקחת כסף. הוא כתב את הפרטים ובמידה והתקלה תחזור נזמין ממנו את הכרטיס. הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון קורץ, צור יגאל.
משוב: 29/07/2021
תיאור השירות:
תיקון של 3 מזגנים, מילוי גז ותיקון חיווט לקוי.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, שיתף לאורך הדרך איך ומה הוא עושה בשקיפות מלאה. מחיר הוגן ועבד עם חיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני שני, צור יגאל.
אשרור: 10/02/2021
משוב: 29/11/2020
תיאור השירות:
בדיקה וסידור של מזגן מיני מרכזי ישן תוצרת תדיראן שקיצר את המפסקים.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! הגיע בזמן. היה מאד אדיב. מחיר סביר. שיתף אותנו במה שמצא ובמה שעשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי אמסטר, צור יצחק.
משוב: 20/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה עשר, מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה רסקין, כוכב יאיר.
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
10 מתוך 10! הוא הגיע בזמן, בדק ולבסוף אמר שצריך להחליף את המזגן ושלא כדאי לתקן אותו. התרשמתי לטובה מהאמינות שלו ומהנחמדות שלו. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ז., צור יגאל.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן ושל מזגן חדר של חברת אלקטרה והשמשה של מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הטכנאי היה חביב ומנומס, הגיע בזמן שהתחייב, עשה עבודה מקצועית, ענה בסבלנות לשאלות בטלפון לפני שהגיע, חייב על עלות ביקור בלבד למרות שבדק שני מזגנים. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.