הוא היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וגבה מחיר כמו שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוראל כהן, כפר סבא.
משוב: 21/08/2024
תיאור השירות:
העתקת שתי נקודות חשמל שכללה קדיחה בקיר.
חוות דעת:
היינו מרוצים ממאיר אבל, הרגשתי שהוא הגיע כדי לעשות את העבודה וזהו, הוא לא עשה משהו מעבר. בנוסף, סגרנו על מחיר מסוים בטלפון וכשהוא הגיע הוא אמר שיש שינוי ולכן גם המחיר יעלה, מה שדי הרגיז אותי וגם, כאשר סגר את הקדיחה שעשה בקיר הוא לא עשה את זה עד הסוף לטעמי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
דניאל אברגל, תל אביב.
משוב: 08/08/2024
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל.
חוות דעת:
מאיר נתן שירות מעולה, הגיע בזמן, גבה מחיר ממש הגון לטעמי ואני הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם היצסולמז, רמלה.
משוב: 14/07/2024
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי טרבלסי, ראשון לציון.
אשרור: 13/07/2024
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף חיים יפרח, לוד.
אשרור: 25/06/2024
משוב: 09/08/2023
תיאור השירות:
התקנת שלושה גופי תאורה, ארבעה מאווררי תקרה ותיקון והחלפת רכיב פגום.
חוות דעת:
מאיר היה אחלה! הוא נתן מחיר הוגן, שירות טוב ועשה עבודה מצוינת. הוא הגיע פעם שניה כדי לתקן ועשה את זה ללא עלות. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ש. קרית עקרון.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
ביצע הקמה של 4 שקעים נפרדים כל אחד באיזור אחר בגינה ומפסק מתוך הבית בגינה.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל! מאיר הגיע פעם אחת לראות את העבודה ופעם שניה לבצע את העבודה, הוא שיתף והיה יצירתי, נתן פתרונות להכל, עובד מאוד יפה ואסטטי והשאיר בסוף הכל נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טדי אלמיהו, ראשון לציון.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 04/09/2023
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל וינברג, מודיעין.
אשרור: 20/06/2024
משוב: 21/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מאוורר תקרה ותאורה שהפסיקו לפעול.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 122 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
מאיר הוא הנדסאי חשמל מורשה ומבצע את כל עבודות החשמל לבית ולעסק החל מתקלות ועד ליווי פרויקטים גדולים.
מאיר מספר: "העסק הוקם במטרה להעניק ללקוחותיי שירות שהייתי רוצה לקבל בעצמי מאיש מקצוע ולכן הוא פועל על פי מספר קווים מנחים: בטיחות - לחשמל אין צבע וריח והוא עלול להיות קטלני, מקצועיות - ביצוע עבודות בצורה מקצועית ויסודית, אדיבות - נתינת שירות עם חיוך והסבר על התקלה, אמינות - הלקוח יקבל אחריות מלאה על כל עבודה, מחיר הוגן - אנו עובדים על פי מחירון מסודר על מנת להימנע מאי הבנות. אלו כללי הברזל שלנו, נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.